Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / तेलंगाना से बीजेपी का सफ़ाया होगा-केसीआर

तेलंगाना से बीजेपी का सफ़ाया होगा-केसीआर

टी आर एस के सरबराह के चन्द्र शेखर राव ने बी जे पी के वज़ारते उज़्मा के उम्मीदवार नरेंद्र मोदी को सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाया। उन्हों ने कहा कि मुल्क में नरेंद्र मोदी की कोई लहर नहीं है और मुख़ालिफ़ तेलंगाना अनासिर का तआवुन हासिल करन

टी आर एस के सरबराह के चन्द्र शेखर राव ने बी जे पी के वज़ारते उज़्मा के उम्मीदवार नरेंद्र मोदी को सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाया। उन्हों ने कहा कि मुल्क में नरेंद्र मोदी की कोई लहर नहीं है और मुख़ालिफ़ तेलंगाना अनासिर का तआवुन हासिल करने के बाद बी जे पी का तेलंगाना में सफ़ाया हो जाएगा।

टी आर एस उम्मीदवारों की इंतिख़ाबी मुहिम में हिस्सा लेते हुए चंद्रशेखर राव ने आज वरंगल और मेदक के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों में आम जल्सों से ख़िताब किया। के सी आर ने कहा कि बी जे पी क़ाइदीन मोदी का राग अलाप रहे हैं और चंद्रा बाबू नायडू के हाथ में मोदी कठपुतली बन चुके हैं।

नरेंद्र मोदी तेलंगाना की तारीख़ से वाक़िफ़ नहीं और तेलंगाना के बारे में बेबुनियाद बातें कर रहे हैं। उन्हों ने कहा कि मुल्क में मोदी की कोई लहर नहीं है। के सी आर ने रिमार्क किया कि मोदी गोदी हम कुछ नहीं जानते। उन्हों ने पेश क़ियासी की कि मर्कज़ में तीसरा महाज़ बरसरे इक्तेदार आएगा।

चन्द्र शेखर राव ने इंतिख़ाबी मंशूर का हवाला देते हुए अक़लीयतों को यक़ीन दिलाया कि टी आर एस हुकूमत अक़लीयतों के लिए 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात पर बहर सूरत अमल करेगी। उन्हों ने कहा कि दर्ज फ़ेहरिस्त क़बाईल के लिए भी 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात फ़राहम किए जाएंगे।

TOPPOPULARRECENT