Wednesday , August 16 2017
Home / Hyderabad News / तेलंगाना हज कैंप का इख़तेताम आख़िरी क़ाफ़िला भी रवाना

तेलंगाना हज कैंप का इख़तेताम आख़िरी क़ाफ़िला भी रवाना

हज 2015 के लिए तेलंगाना हज कमेटी के हज कैंप का आज इख़तेताम अमल में आया और आख़िरी क़ाफ़िला को डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली ने हज हाउज़ नामपल्ली से विदा किया।

हैदराबाद से तेलंगाना, आंध्र प्रदेश और कर्नाटक के जुमला 5452 आज़मीने हज एयर इंडिया की ख़ुसूसी परवाज़ों के ज़रीए सऊदी अरब रवाना हुए। 2 सितंबर को तैयारों की रवानगी का आग़ाज़ हुआ था और एक हफ़्ता में 16 फ्लाइट्स रवाना हुईं।

लम्हा आख़िर में वेटिंग लिस्ट के मंजूरा 16 आज़मीन को आज शाम की रैगूलर फ़्लाईट से रवाना किया गया। इस क़ाफ़िला को डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने विदा किया और उनसे तेलंगाना रियासत की तरक़्क़ी और ख़ुशहाली के लिए दुआ की अपील की।

बाद में मीडिया के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली ने हज कैंप के कामयाब इनेक़ाद पर स्पेशल ऑफीसर प्रोफ़ेसर एस ए शकूरऔर दीगर अक़लीयती बहबूद के ओहदेदारों को मुबारकबाद पेश की।

उन्होंने हज हाउज़ की इमारत में गुंजाइश की कमी के बावजूद बैयकवक़त 2000से ज़ाइद आज़मीन के क़ियाम और तआम के इंतेज़ामात पर ख़ुशनुदी का इज़हार किया।

उन्होंने ऐलान किया कि हुकूमत हज कैंप के इनेक़ाद के लिए कोई एक इमारत मुकम्मल तौर पर हज कमेटी के हवाले कर देगी। क़ब्लअज़ीं रात 2बजे आज़मीने हज के 16वें क़ाफ़िले को सेक्रेट्री अक़लीयती बहबूदसैयद उमर जलील ने हज हाउज़ से विदा किया।

TOPPOPULARRECENT