Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / तेलंगाना हामी तंज़ीमों का एहतिजाज

तेलंगाना हामी तंज़ीमों का एहतिजाज

हैदराबाद।18 जनवरी: सीमा आंध्र क़ाइदीन की तरफ से मिनिस्टर्स क्वार्टर्स बंजारा हिलज़ में मीटिंग के मौके पर उस्मानिया यूनीवर्सिटी तलबा जए ए सी, तेलंगाना जागृति और दीगर तेलंगाना हामी तंज़ीमों की तरफ से एहतेजाज मुनज़्ज़म किया गया और मीटिं

हैदराबाद।18 जनवरी: सीमा आंध्र क़ाइदीन की तरफ से मिनिस्टर्स क्वार्टर्स बंजारा हिलज़ में मीटिंग के मौके पर उस्मानिया यूनीवर्सिटी तलबा जए ए सी, तेलंगाना जागृति और दीगर तेलंगाना हामी तंज़ीमों की तरफ से एहतेजाज मुनज़्ज़म किया गया और मीटिंग में रुकावट पैदा करने की कोशिश की गई।

पुलिस ने इमकानी एहतेजाज को देखते हुए पहले ही से सख़्त हिफ़ाज़ती इंतेज़ामात किए थे। इस के बावजूद एहतेजाजी जत्थों की शक्ल में वहां पहुंच कर जए तेलंगाना के नारे लगा रहे थे और सीमा आंध्र क़ाइदीन को तेलंगाना की राह में रुकावट पैदा ना करने का मुतालिबा कररहे थे।

तलबा जए ए सी के क़ाइदीन ने पुलिस का घेरा तोड़ कर मिनिस्टर्स क्वार्टर्स में दाख़िल होने की कोशिश की जिस पर पुलिस ने हल्की ताक़त का इस्तेमाल करके एहितजाजी तलबा को हिरासत में ले लिया और उन्हें गोशा महल मुंतक़िल कर दिया गया।

तलबा क़ाइदीन ने इल्ज़ाम आइद किया कि सीमा आंध्र क़ाइदीन इसे वक़्त साज़िश कररहे हैं जबके मर्कज़ तेलंगाना के हक़ में फ़ैसला करचुका है।

मुख़्तलिफ़ ख़ातून तंज़ीमों के कारकुनों ने भी एहतेजाज किया और ख़ुद को गिरफ़्तारी के लिए पेश किया। सीमा आंध्र क़ाइदीन के मीटिंग तक पुलिस ने चौकसी को बरक़रार रखा और मिनिस्टर्स क्वार्टर्स जाने वाली सड़क के दोनों तरफ भारी तादाद में पुलिस को तायुनात किया गया था। एहितजाजियों ने सीमा आंध्र क़ाइदीन के ख़िलाफ़ नारे लगाए और धमकी दी के तेलंगाना की तशकील के बाद उन्हें तलतेगाना में क़ियाम की इजाज़त नहीं दी जाएगी।

TOPPOPULARRECENT