Sunday , October 22 2017
Home / District News / तेलगुदेशम अवाम की ख़ैरख़्वाह जमात

तेलगुदेशम अवाम की ख़ैरख़्वाह जमात

सदर ज़िलई टी डी पी-ओ-रुकन असेंबली तानडोर डाक्टर पी महेंद्र रेड्डी ने टी डी पी के तीस वीं यौम तासीस के मौक़ा पर जारी कर्दा अपने ब्यान में कहा कि अवाम के दिलों पर राज करने वाले अवाम के हक़ीक़ी क़ाइद बानी तेलगुदेशम आँजहानी एन टी आर ने सिया

सदर ज़िलई टी डी पी-ओ-रुकन असेंबली तानडोर डाक्टर पी महेंद्र रेड्डी ने टी डी पी के तीस वीं यौम तासीस के मौक़ा पर जारी कर्दा अपने ब्यान में कहा कि अवाम के दिलों पर राज करने वाले अवाम के हक़ीक़ी क़ाइद बानी तेलगुदेशम आँजहानी एन टी आर ने सियासत में दाख़िल होते ही 9 माह के मुख़्तसर अर्सा में टी डी पी की बुनियाद रखते हुए इक़्तेदार हासिल कर लिया ।

दरअसल अवाम की वालहाना मुहब्बत का समर था जो अवाम ने एन टी आर को तोहफ़ा की शक्ल में दिया । उस वक़्त से आज तक टी डी पी अवाम की ख़िदमत में मसरूफ़ है । रुकन असेंबली के मुताबिक़ टी डी पी अवाम की वाहिद ख़ैरख़्वाह जमात है जिसे सिर्फ और सिर्फ अवाम की फ़लाह-ओ-बहबूद से ग़र्ज़ है चंद्रा बाबू के दौरा ए‍ इक़्तेदार में अंजाम दिए गए अवामी फ़लाही इक़दामात का ज़िक्र करते हुए महेंद्र रेड्डी ने कहा कि चंद्रा बाबू नायडू की क़ियादत में पार्टी मुस्तहकम-ओ-मुनज़्ज़म है ।

पार्टी की 30 वीं यौम तासीस के मौक़ा पर रुकन असेंबली ने अपने अरकान और अवाम को मुबारकबाद दी । इस मौक़ा पर अब्दुल रऊफ़ सदर टाउन टी डी पी-ओ-दीगर मौजूद थे ।

TOPPOPULARRECENT