Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / तेलगुदेशम दौर-ए-हकूमत किसी भी बदउनवानीयों से पाक, के सिरी हरी का ब्यान

तेलगुदेशम दौर-ए-हकूमत किसी भी बदउनवानीयों से पाक, के सिरी हरी का ब्यान

हैदराबाद। 17 नवंबर, ( सियासत न्यूज़ ) जगन मोहन रेड्डी बदउनवानीयों-ओ-बे क़ाईदगियों के इल्ज़ामात का सामना करने के बजाय बदउनवानीयों से पाक क़ाइदीन पर बदउनवानीयों के इल्ज़ामात लगाते हुए ये तसव्वुर कररहे हैं कि उन पर से अवाम की तवज्जा हट ज

हैदराबाद। 17 नवंबर, ( सियासत न्यूज़ ) जगन मोहन रेड्डी बदउनवानीयों-ओ-बे क़ाईदगियों के इल्ज़ामात का सामना करने के बजाय बदउनवानीयों से पाक क़ाइदीन पर बदउनवानीयों के इल्ज़ामात लगाते हुए ये तसव्वुर कररहे हैं कि उन पर से अवाम की तवज्जा हट जाएगी। मिस्टर के सिरी हरी साबिक़ रियास्ती वज़ीर ने आज प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब के दौरान बताया कि वाई ऐस आर कांग्रेस की बदउनवानीयाँ और साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर वाई ऐस राज शेखर रेड्डी की नाजायज़ तरीक़ों से हासिल की गई दौलत के मंज़रे आम पर आने की सूरत-ए-हाल पैदा होने के साथ ही वाई ऐस आर की बेवा वजया लक्ष्मी बौखलाहट का शिकार होगईं।

उन्हों ने अपने फ़र्ज़ंद जगन मोहन रेड्डी के तहफ़्फ़ुज़ केलिए साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू पर बेबुनियाद इल्ज़ामात आइद करते हुए उन्हें फंसाने की कोशिश की है। मिस्टर कडीम सिरी हरी ने बताया कि सदर तेलगुदेशम पार्टी का दौर-ए-हकूमत बदउनवानीयों से पाक और बे क़ाईदगियों के ख़ातमा केलिए मिसाल तसव्वुर किया जाता है। उन्हों ने बताया कि तेलगुदेशम दौर-ए-हकूमत में सरकारी इंतिज़ामीया को मिस्टर नायडू ने मुतहर्रिक बनाते हुए सरकारी मह्कमाजात से रिश्वत के ख़ातमा में कलीदी किरदार अदा किया था।

उन्हों ने बताया कि मिस्टर नायडू की शख़्सियत साफ़-ओ-शफ़्फ़ाफ़ है और उन पर इल्ज़ामात आइद करना दरुस्त नहीं है। मिस्टर कडीम सिरी हरी ने बताया कि तेलगुदेशम दौर-ए-हकूमत में मिस्टर नायडू ने रियासत से कुरप्शन के ख़ातमा केलिए मुख़्तलिफ़ इक़दामात किए जिन में सरकारी ओहदेदारों को मुतहर्रिक बनाने के इलावा वुज़रा पर भी ख़ुसूसी नज़र रखी जाती रही ताकि वुज़रा भी किसी भी तरह की बदउनवानीयों में मुलव्वस ना होने पाउं।

साबिक़ रियास्ती वज़ीर ने मिस्टर नायडू पर लगाए गए इल्ज़ामात केलिए कांग्रेस बिलख़सूस कांग्रेस के आला क़ाइदीन को मौरिद इल्ज़ाम ठहराते हुए कहा कि रियासत में कांग्रेस अपने ख़ातमा को महसूस करते हुए वाई ऐस आर कांग्रेस से मुफ़ाहमत के ज़रीया तेलगुदेशम पार्टी को नुक़्सान पहुंचाने की कोशिश कररही है। उन्हों ने बताया कि तेलगुदेशम पार्टी की कारकर्दगी और फ़लाही-ओ-तरक़्क़ीयाती इक़दामात से अवाम बख़ूबी वाक़िफ़ हैं।

इलावा अज़ीं अवाम ने कांग्रेस को रियासत में दो मर्तबा इक़तिदार हवाले करते हुए ये अंदाज़ा करलिया है कि कांग्रेस अपनी इबतदा-ए-से ही बिगड़ी हुई है जिस में सुधार के कोई इमकानात नज़र नहीं आरहे हैं। उन्हों ने बताया कि रियासत में डाक्टर वाई ऐस राज शेखर रेड्डी के दौर के आग़ाज़ के साथ ही बदउनवानीयों और बे क़ाईदगियों को फ़रोग़ दिया जाने लगा और कई आराज़ीयात की तख़सीस मैं बदउनवानीयाँ मंज़रे आम पर लाई गईं।

दूसरी मर्तबा कांग्रेस ने रियासत में जब इक़तिदार हासिल किया तो सूरत-ए-हाल अवाम पर वाज़िह होगई कि कांग्रेस ने रियासत को किस तरीक़ा से नुक़्सान पहुंचाया है। मिस्टर कडीम सिरी हरी ने बताया कि तेलगुदेशम पार्टी क़ाइदीन को सदर तेलगुदेशम पार्टी पर मुकम्मल एतिमाद है और कांग्रेस अपनी हलीफ़ जमातों के हमराह सरबराह तेलगुदेशम पार्टी के ख़िलाफ़ अवाम में बदज़नी नहीं फैला सकती चूँकि सरबराह तेलगुदेशम पार्टी की शख़्सियत से रियासत के अवाम अच्छी तरह से वाक़िफ़ हैं।

TOPPOPULARRECENT