Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / तेलगुदेशम क़ाइदीन की चीफ़ मिनिस्टर से खु़फ़ीया मुलाक़ात !

तेलगुदेशम क़ाइदीन की चीफ़ मिनिस्टर से खु़फ़ीया मुलाक़ात !

हैदराबाद 20 नवंबर (सियासत न्यूज़) टी आर ऐस रुकन असमबली हरीश राव ने तेलगुदेशम क़ाइदीन की चीफ़ मिनिस्टर से खु़फ़ीया मुलाक़ात की तफ़सीलात अवाम के सामने पेश करने का मुतालिबा किया । मीडीया से बातचीत करते हुए हरीश राव ने इल्ज़ाम आइद किया कि

हैदराबाद 20 नवंबर (सियासत न्यूज़) टी आर ऐस रुकन असमबली हरीश राव ने तेलगुदेशम क़ाइदीन की चीफ़ मिनिस्टर से खु़फ़ीया मुलाक़ात की तफ़सीलात अवाम के सामने पेश करने का मुतालिबा किया । मीडीया से बातचीत करते हुए हरीश राव ने इल्ज़ाम आइद किया कि चंद्रा बाबू नायडू के ख़िलाफ़ सी बी आई तहक़ीक़ात में नरमी पैदा करने केलिए तेलगुदेशम क़ाइदीन कांग्रेस से खु़फ़ीया मुफ़ाहमत कररहे हैं ।

उन्हों ने बताया कि असासा जात के मुआमला में सी बी आई तहक़ीक़ात के हुक्म के साथ ही तेलगुदेशम के सीनीयर क़ाइदीन इरम नायडू और बी गोपाल कृष्णा रेड्डी ने चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी से मुलाक़ात की और ये मुलाक़ात इंतिहाई राज़दाराना अंदाज़ में हुई । हरीश राव ने मुतालिबा किया कि इस मुलाक़ात की तफ़सीलात अवाम के सामने पेश की जानी चाहीए । उन्हों ने कहा कि सी बी आई तहक़ीक़ात से बचने केलिए चंद्रा बाबू नायडू असमबली में हुकूमत के ख़िलाफ़ तहरीक अदमे इअतिमाद पेश करने की धमकी दे रहे हैं ।

उन्हों ने कहा कि तेलंगाना एजीटशन में शिद्दत के साथ ही चंद्रा बाबू नायडू और किरण कुमार रेड्डी ने खु़फ़ीया तौर पर मुफ़ाहमत करली और नायडू हुकूमत को बचाने में मसरूफ़ होगए । उन्हों ने कहा कि अब जबकि अदालत ने सी बी आई तहक़ीक़ात का हुक्म दिया है लिहाज़ा तहक़ीक़ात में नरमी केलिए हुकूमत को ब्लैक मेल करने की कोशिश की जा रही है । इसी तसलसुल के तेहत हुकूमत को तहरीक अदमे इअतिमाद की धमकी दी गई । उन्हों ने मुतालिबा किया कि अगर चंद्रा बाबू नायडू तहरीक अदमे इअतिमाद में संजीदा हैं तो वो यक्म डसमबर से शुरू होने वाले इजलास में अपनी संजीदगी का मुज़ाहरा करें । हरीश राव ने इल्ज़ाम आइद किया कि सदर तेलगुदेशम के क़ौल-ओ-फे़अल में तज़ाद हैं ।

उन्हों ने कहा कि तेलगुदेशम और जगन मोहन रेड्डी के हामी अरकान असमबली दोनों हुकूमत की ताईद में हैं । असमबली के मानसून इजलास के दौरान ये साफ़ होजाएगा कि कौनसी पार्टी किस से मुफ़ाहमत किए होईहे । हरीश राव ने कहा कि तेलंगाना साधना पदयात्रा की ताईद में अवाम में ज़बरदस्त जोश-ओ-ख़ुरोश पाया जाता है ।तेलंगाना के 9 अज़ला में पहले ही दिन से पदयात्रा कामयाबी के साथी जारी है । अवामी जोश-ओ-ख़ुरोश से इस बात का अंदाज़ा होताहै कि बुनियादी सतह पर तेलंगाना तहरीक मुस्तहकम है ।

उन्हों ने कहा कि कोई भी ताक़त अलहदा तेलंगाना रियासत की तशकील में रुकावट पैदा नहीं करसकती । उन्हों ने हुकूमत से मुतालिबा किया कि वो तेलंगाना के किसानों की मदद केलिए इमदादी पिया केज का ऐलान करे और तेलंगाना और आंधरा के किसानों से जांबदारी का रवैय्या तर्क करदे ।

TOPPOPULARRECENT