Monday , October 23 2017
Home / Hyderabad News / तेलगू देशम अवाम से माज़रत ख़्वाही करे: वेंकट रमना रेड्डी

तेलगू देशम अवाम से माज़रत ख़्वाही करे: वेंकट रमना रेड्डी

गर्वनमैंट चीफ़ विहिप जी वेंकट रमना रेड्डी ने चीफ़ मिनिस्टर के चैंबर सेक्रेट्रीयट में सात घंटों तक मुनज़्ज़म किए गए एहतिजाज की सख़्त मुज़म्मत करते हुए इस वाक़िया पर अवाम से माज़रत ख़्वाही करने तेलगू देशम पर ज़ोर दिया और सी पी आई

गर्वनमैंट चीफ़ विहिप जी वेंकट रमना रेड्डी ने चीफ़ मिनिस्टर के चैंबर सेक्रेट्रीयट में सात घंटों तक मुनज़्ज़म किए गए एहतिजाज की सख़्त मुज़म्मत करते हुए इस वाक़िया पर अवाम से माज़रत ख़्वाही करने तेलगू देशम पर ज़ोर दिया और सी पी आई के रियास्ती सेक्रेटरी डाक्टर के नारायना को पागलों के हॉस्पिटल में ईलाज का मश्वरा दिया। उन्हों ने कहा कि तेलगू देशम के अरकान असेंबली (असेंबली सदस्य )और अरकान क़ानूनसाज़ कौंसल ने एक मुनज़्ज़म साज़िश के तहत कल सेक्रेट्रीयट में चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात के बहाने सात घंटों तक एहतिजाज करते हुए सयासी फ़ायदा उठाने की कोशिश की।

उन्हों ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर ने इन से मुलाक़ात की और बर्क़ी(बिजली) मसाइल हल करने के लिए हुकूमत की जानिब से किए जाने वाले इक़दामात से वाक़िफ़ कराया, इस के बावजूद तेलगू देशम के अरकान ने जो हंगामा आराई की, वो काबिल-ए-मुज़म्मत है।

तेलगू देशम को इस वाक़िया पर रियासत के अवाम से माजरत ख़्वाही करना चाहीए। मिस्टर जी वेंकट रेड्डी ने तेलंगाना के लिए यात्रा मुनज़्ज़म करने वाले सी पी आई के रियास्ती सेक्रेटरी डाक्टर के नारायना की जानिब से तेलंगाना की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट पर तन्क़ीद करने की सख़्त मुज़म्मत करते हुए कहा कि नारायना का दिमाग़ी तवाज़ुन बिगड़ चुका है, उन्हें फ़ौरी पागलों के हॉस्पिटल से रुजू होजाना चाहीए।

TOPPOPULARRECENT