Wednesday , October 18 2017
Home / Hyderabad News / तेलुगु के आम चलन पर कोई एतराज़ नहीं, उर्दू से इंसाफ़ की ज़रूरत

तेलुगु के आम चलन पर कोई एतराज़ नहीं, उर्दू से इंसाफ़ की ज़रूरत

हैदराबाद 16 फरवरी ( सियासत न्यूज़ ) : साबिक़ रियासती वज़ीर मुहम्मद अली शब्बीर ने कहा कि तेलुगु के आम चलन पर मुसलमानों को कोई एतराज़ नहीं है ताहम उर्दू के साथ भी इंसाफ़ करने की ज़रूरत है । अक़लीयतों की तरक़्क़ी और बहबूद के लिए वो अपनी

हैदराबाद 16 फरवरी ( सियासत न्यूज़ ) : साबिक़ रियासती वज़ीर मुहम्मद अली शब्बीर ने कहा कि तेलुगु के आम चलन पर मुसलमानों को कोई एतराज़ नहीं है ताहम उर्दू के साथ भी इंसाफ़ करने की ज़रूरत है । अक़लीयतों की तरक़्क़ी और बहबूद के लिए वो अपनी जद्दो जहद को जारी रखेंगे ।

मुहम्मद अली शब्बीर की सालगिरा पर कई वुज़रा अरकान असेंबली और पार्टी क़ाइदीन ने उन्हें मुबारकबाद पेश की । आज सुबह से ही रियासती वुज़रा सुदर्शन रेड्डी, डी नागेंद्र, एम मुकेश, ए राम नारायण रेड्डी डिप्टी चीफ मिनिस्टर दामोधर राज नरसिम्हा, गीता रेड्डी साबिक़ सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी डी श्रीनिवास साबिक़ स्पीकर असेंबली के आर सुरेश रेड्डी के अलावा,

अरकान असेंबली पार्टी के क़ाइदीन मुस्लिम क़ाइदीन सदर नशीन रियासती वक़्फ़ बोर्ड जनाब सैयद शाह अफ़ज़ल ब्याबानी के अलावा मुहम्मद मक़सूद अहमद एस के अफ़ज़ल उद्दीन सैयद वाजिद हुसैन ख़्वाजा ज़ाकिर उद्दीन के अलावा दूसरे क़ाइदीन ने टेलीफोन पर और क़ियामगाह पर शख़्सी मुलाक़ात करते हुए मुबारकबाद दी ।

उस्मानिया यूनीवर्सिटी के सर्टिफिकेट्स पर से निशान इम्तियाज़ हटा देने के सवाल पर मुहम्मद अली शब्बीर ने तशवीश का इज़हार करते हुए कहा कि कांग्रेस के मुस्लिम क़ाइदीन का एक वफ्द बहुत जल्द वाइस चांसलर उस्मानिया यूनीवर्सिटी से मुलाक़ात करते हुए निशान इम्तियाज़ को दुबारा बहाल करने की याददाश्त पेश करेगा।

TOPPOPULARRECENT