Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / तेलुगु देशम की आज मूसारामबाग चौराहा ता कोणार्क थेएटर अमन रियाली

तेलुगु देशम की आज मूसारामबाग चौराहा ता कोणार्क थेएटर अमन रियाली

हैदराबाद 24 फरवरी: ग्रेटर हैदराबाद सिटी तेलुगु देशम पार्टी ने दो दिन पहले शहर हैदराबाद में दिलसुखनगर के मुक़ाम पर पेश आए दो बम धमाकों के वाक़ियात की सख़्त मज्म्मत की और इन वाक़ियात को बाअज़ दहश्तगर्द-ओ-शरपसंद अफ़राद की बुज़दिलाना का

हैदराबाद 24 फरवरी: ग्रेटर हैदराबाद सिटी तेलुगु देशम पार्टी ने दो दिन पहले शहर हैदराबाद में दिलसुखनगर के मुक़ाम पर पेश आए दो बम धमाकों के वाक़ियात की सख़्त मज्म्मत की और इन वाक़ियात को बाअज़ दहश्तगर्द-ओ-शरपसंद अफ़राद की बुज़दिलाना कार्रवाई से ताबीर किया और इन वाक़ियात के पेशे नज़र अवाम में अमन का पयाम पहुंचाने सब्र-ओ-तहम्मूल का मुज़ाहरा करने की कामयाब तरग़ीब देने के लिए 24 ता 26 फरवरी शहर के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पुर अमन रियालियां मुनज़्ज़म करने का ग्रेटर हैदराबाद सिटी तेलुगु देशम पार्टी ने एलान किया है।

सदर ग्रेटर हैदराबाद सिटी तेलुगु देशम पार्टी-ओ-साबिक़ वज़ीर टी सरीनवास यादव ने आज नुमाइंदा सियासत से बातचीत करते हुए ये बात कही और बताया कि 23 फरवरी की शाम सब से पहले लुंबिनी पार्क के पास मोम बत्तीयों का जलूस मुनज़्ज़म किया गया और पार्टी क़ाइदीन-ओ-कारकुनों की कसीर तादाद ने शिरकत की।

उन्हों ने कहा कि 24 फरवरी को सुबह 9.30 बजे ग्रेटर हैदराबाद सिटी तेलुगु देशम पार्टी के ज़ेर-ए‍एहतेमाम मूसारामबाग चौराहा ता कोणार्क थेएटर वाक़्ये निज़द दिलसुखनगर एक अमन रियाली मुनज़्ज़म की जाएगी। इस अमन रियाली की क़ियादत टी सरीनवास यादव सदर ग्रेटर हैदराबाद सिटी तेलुगु देशम पार्टी करेंगे और पार्टी क़ाइदीन और कारकुन कसीर तादाद में हिस्सा लेंगे। यादव ने बताया कि 25 फरवरी को सुबह 9.30 बजे सिकंदराबाद इलाके में पैराडाइज़ ता गांधी मुजस्समा तक अमन रियाली का एहतेमाम किया गया है।

अलावा अज़ीं 26 फरवरी को सुबह 9.30 बजे चारमीनार ता गुलज़ार हौज़ अमन रियाली मुनज़्ज़म की जाएगी। इस रियाली में बलातख़सीस मज़हब तेलुगु देशम पार्टी क़ाइदीन-ओ-कारकुनों और अवाम से कसीर तादाद में शिरकत की अपील की। उन्हों ने मज़ीद बताया कि इन अमन रयालयों में पार्टी के सीनीयर क़ाइदीन की भी शिरकत मुतवक़्क़े है।

सदर ग्रेटर हैदराबाद सिटी तेलुगु देशम पार्टी टी सरीनवास यादव ने रियासत बिशमोल शहर हैदराबाद में अमन-ओ-ज़बत की बरक़रारी और दहश्त पसंद सरगर्मीयों से निमटने में रियास्ती हुकूमत पर नाकाम होने का इल्ज़ाम आइद किया और इस नाकामी की अख़लाक़ी ज़िम्मेदारी कुबूल करते हुए रियास्ती चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी से फ़िलफ़ौर इस्तीफ़ा देने का परज़ोर मुतालिबा किया।

उन्हों ने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत की तरफ से किसी इमकानी दहश्त पसंद सरगर्मीयों से तमाम रियास्ती हुकूमतों को वाक़िफ़ करवा दिए जाने से मुताल्लिक़ ख़ुद मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला सुशील कुमार शिंदे ने अख़बारी नुमाइंदों को वाज़िह तौर पर दौरान बातचीत अपने ख़्याल का इज़हार किया था, लेकिन इस के बावजूद रियास्ती हुकूमत ने इन हिदायात को नजरअंदाज़ करते हुए कोई एहतियाती इक़दामात करने से गुरेज़ किया लेकिन इत्तिफ़ाक़न मर्कज़ी हुकूमत की तरफ से दी गई हिदायत के दो दिन में ही हैदराबाद के दिलसुखनगर के मुक़ाम पर दो बम धमाकों के वाक़ियात का पेश आना ख़ुद रियास्ती हुकूमत की नाकामी का सबूत है।

TOPPOPULARRECENT