Tuesday , October 24 2017
Home / Hyderabad News / तेल्गुदेसम में एक और मुस्लिम लीडर को अहम ओहदा

तेल्गुदेसम में एक और मुस्लिम लीडर को अहम ओहदा

हैदराबाद 20 अक्टूबर, ( सियासत न्यूज़ ) तेल्गुदेसम पार्टी ने इंचार्ज जुबली हिलज़ जनाब अल्हाज मुहम्मद सलीम साबिक़ सदर नशीन आंधरा प्रदेश रियास्ती वक़्फ़ बोर्ड को नायब सदर तेल्गुदेसम पार्टी नामज़द किया।

हैदराबाद 20 अक्टूबर, ( सियासत न्यूज़ ) तेल्गुदेसम पार्टी ने इंचार्ज जुबली हिलज़ जनाब अल्हाज मुहम्मद सलीम साबिक़ सदर नशीन आंधरा प्रदेश रियास्ती वक़्फ़ बोर्ड को नायब सदर तेल्गुदेसम पार्टी नामज़द किया।

सदर तेल्गुदेसम पार्टी मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू ने जनाब अल्हाज मुहम्मद सलीम की फ़आल कारकर्दगी को देखते हुए पार्टी की अहम कमेटी में ओहदा हवाले किया है। जनाब अल्हाज मुहम्मद सलीम ने अपनी नामज़दगी पर सदर तेल्गुदेसम मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू और दीगर अहम क़ाइदीन बिलख़सूस जनाब ज़ाहिद अली ख़ां रुकन पोलीट ब्यूरो, जनाब इबराहीम बिन अबदुल्लाह मसक़ती रुकन क़ानूनसाज़ कौंसल, जनाब ऐस ऐम लाल जान बाशा नायब सदर तेल्गुदेसम पार्टी से इज़हार-ए-तशक्कुर करते हुए कहा कि पार्टी की जानिब से उन्हें तफ़वीज़ की गई ज़िम्मेदारी को वो बेहतर अंदाज़ में निभाने की मुम्किना कोशिश करेंगी।

उन्हों ने बताया कि पार्टी की जानिब से दी गई ज़िम्मेदारीयों को निभाने के इलावा वो मुस्लमानों में पार्टी को मज़बूत करने की और मुस्लमानों को पार्टी से क़रीब करने की कोशिशों का आग़ाज़ करेंगी।

सदर नशीन पार्टी उमोर मिस्टर वे वे वे चौधरी की दस्तख़त से जारी करदा पार्टी आलामीया में सदर तेल्गुदेसम मिस्टर नायडू के मजर्वो ये अहकामात तक़र्रुर में इस बात की वज़ाहत की गई है कि अल्हाज मुहम्मद सलीम को नायब सदर तेल्गुदेसम पार्टी के इलावा इंचार्ज जुबली हिलज़ भी बरक़रार रखा जाएगा। तेल्गुदेसमपार्टी में मुहम्मद सलीम की बहैसीयत नायब सदर नामज़दगी के बाद पार्टी की रियास्ती कमेटी में दो नायब सदूर हो चुके हैं जिन में जनाब ऐस ऐम लाल जान बाशा के इलावा मुहम्मद सलीम शामिल हैं। तेल्गुदेसम पार्टी अक़ल्लीयती सिल के सदर की हैसियत से जनाब एम ए हकीम का इंतिख़ाब यक़ीनी होता जा रहा ही। मीडीया सैक्रेटरी जनाब एम ए सलाम के बमूजब दो यौम क़बल रुकन पोलीट ब्यूरो जनाब ज़ाहिद अली ख़ां की ज़ेर निगरानी एक इजलास मुनाक़िद हुआ जिस में जनाब एम ए हकीम को तलगोदीशम अक़ल्लीयती सिल के मुत्तफ़िक़ा उम्मीदवार के तौर पर पेश किया गया ही। बावसूक़ ज़राए से मौसूला इत्तिलाआत के बमूजब आइन्दा दो यौम में सदर तलगोदीशम मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू, जनाब एम ए हकीम की नामज़दगी के मुताल्लिक़ क़तई फ़ैसला करेंगी। जनाब अल्हाज मुहम्मद सलीम ने नायब सदर की हैसियत से नामज़दगी की इत्तिला के साथ ही जनाब ज़ाहिद अली ख़ां के दफ़्तर पहुंच कर उन से मुलाक़ात की और तआवुन की ख़ाहिश की। बताया जाता है कि तेल्गुदेसम पार्टी ने तलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले पार्टी क़ाइदीन को पार्टी में अहम ओहदे देने का फ़ैसला किया है। इलावा अज़ीं तमाम इलाक़ों को मुसावी नुमाइंदगी फ़राहम करने के मक़सद से ओहदों की तक़सीम का अमल शुरू किया जा रहा है।

वाज़िह रहे कि जनाब ऐस ऐम लाल जान बाशा जोकि वाहिद मुस्लिम नायब सदर तेल्गुदेसम पार्टी हैं जिन का ताल्लुक़ ज़िला गुंटूर से है और अब पार्टी ने जनाब अल्हाज मुहम्मद सलीम को नायब सदर नामज़द किया है जो कि हैदराबाद से ताल्लुक़ रखते हैं। तलगोदीशम के दौर-ए-इक्तदार में मुहम्मद सलीम को आंधरा प्रदेश रियास्ती वक़्फ़ बोर्ड का सदर नशीन नामज़द किया गया था जो कि 2001-ए-ता 2004-ए-बहैसीयत सदर नशीन वक़्फ़ बोर्ड ख़िदमात अंजाम दे चुके हैं।

TOPPOPULARRECENT