Monday , August 21 2017
Home / AP/Telangana / तोगाड़िया का दौरा हैदराबाद सेक्यूरिटी वजूहात पर मंसूख़

तोगाड़िया का दौरा हैदराबाद सेक्यूरिटी वजूहात पर मंसूख़

हैदराबाद 16 अगस्त: विश्वा हिंदू परिषद (वीएचपी) के लीडर परावीन तोगाड़िया का अखंड भारत दीवस के ज़िमन में दौरा हैदराबाद और जलसा आम से ख़िताब सेक्यूरिटी वजूहात के सबब मंसूख़ कर दिया गया। वीएचपी तेलंगाना यूनिट के सदर रामा राजू ने कहा कि तोगाड़िया का मुक़र्ररा जल्सा-ए-आम और रवां कृष्णा पुष्करालु में हिस्सा लेने का प्रोग्राम था लेकिन सेक्यूरिटी वजूहात की बुनियाद पर उनका दौरा मंसूख़ कर दिया गया है।

राजू ने कहा कि तोगाड़िया दिल्ली से हैदराबाद पहुंचने वाले थी लेकिन दौरे की मंसूख़ी के बावजूद मुक़र्ररा अखंड भारत दीवस प्रोग्राम के मुताबिक़ मुनाक़िद किया गया। सेक्यूरिटी वजूहात के बारे में एक वाज़िह सवाल पर राजू ने जवाब दिया कि गाव रखशकों के ख़िलाफ़ वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी के रिमार्कस पर तोगाड़िया ने सख़्त एतराज़ किया था।

मोदी ने गाव रखशकों को समाज दुश्मन क़रार दिया था और तोगाड़िया ने मोदी के रिमार्कस को हिन्दुओं और गाव रखशकों की तौहीन क़रार दिया था। उन्होंने कहा था कि गाव रखशकों के बारे में रिपोर्ट तैयार करने मोदी की तरफ़ से रियासतों को दी गई हिदायात दरअसल नसली बुनियाद पर गाव रखशकों की फ़हरिस्त की तैयारी के बराबर है जिससे ना सिर्फ गाव माता बल्के सारे हिंदूओं की तौहीन हुई है।

TOPPOPULARRECENT