Tuesday , October 17 2017
Home / Crime / तोगाड़िया की इश्तेआल अंगेज़ी लेकिन पुलिस ने संजीदा नोट नहीं लिया

तोगाड़िया की इश्तेआल अंगेज़ी लेकिन पुलिस ने संजीदा नोट नहीं लिया

हनूमान जयंती के मौक़ा पर दोनों शहरों में निकाली गई विजय‌ यात्रा और इस तक़रीब के मेहमान ख़ुसूसी विश्व हिन्दू परिषद के इंटरनैशनल सेक्रेटरी प्रवीण तोगाड़िया की इश्तिआल अंगेज़ तक़ारीर का सख़्त और संजीदा नोट नहीं लिया था और रेली का पुरअ

हनूमान जयंती के मौक़ा पर दोनों शहरों में निकाली गई विजय‌ यात्रा और इस तक़रीब के मेहमान ख़ुसूसी विश्व हिन्दू परिषद के इंटरनैशनल सेक्रेटरी प्रवीण तोगाड़िया की इश्तिआल अंगेज़ तक़ारीर का सख़्त और संजीदा नोट नहीं लिया था और रेली का पुरअमन तौर पर इख़तेताम अमल में आने पर इतमीनान की सांस लेते हुए कल ही हस्सास इलाक़ों से पुलिस फोर्स बरख़ास्त कर दिए थे । हालाँकि तोगाड़िया ने /16 अप्रैल से मुस्लमानों के ख़िलाफ़ मुल्क गीर मुहिम चलाने और रियासत में ज़बीहा गाव‌ में इज़ाफ़ा पर एहतिजाज करते हुए इश्तिआल अंगेज़ तक़रीर की थी ।

सिकंदराबाद इम्पेरियल गार्डन में मुनाक़िदा तक़रीब से ख़िताब करते हुए तोगाड़िया ने मुस्लिम तहफ़्फुज़ात के ख़िलाफ़ भी आवाज़ उठाने का एलान किया था । हालाँकि तोगाड़िया के ख़िलाफ़ हैदराबाद में इश्तिआल अंगेज़ी के कई मुक़द्दमात दर्ज हैं लेकिन उसे गिरफ़्तार करने से गुरेज़ करते हुए ज़हर अफ़्शानी करने का मौक़ा फ़राहम किया ।

बोइन पली पुलिस ने इश्तिआल अंगेज़ तक़रीर से मुताल्लिक़ तोगाड़िया के ख़िलाफ़ कोई भी मुक़द्दमा दर्ज नहीं किया ।

TOPPOPULARRECENT