Friday , August 18 2017
Home / Islami Duniya / त्यूनस भर में मुज़ाहिरों के बाद कर्फ़्यु नाफ़िज़

त्यूनस भर में मुज़ाहिरों के बाद कर्फ़्यु नाफ़िज़

A protester throws a tear gas canister back toward police during a protest outside the local government office in Kasserine, Tunisia January 21, 2016. Several thousand youths demonstrated on Thursday outside the local government office in Kasserine, the impoverished central town where protests began this week after a young man killed himself after apparently being refused a public job. REUTERS/Amine Ben Aziza EDITORIAL USE ONLY. NO RESALES. NO ARCHIVE

त्यूनस में हुकूमत ने बदतर मआशी हालात और बेरोज़गारी के ख़िलाफ़ गूज़िश्ता चार रोज़ से जारी अवामी एहतेजाजी मुज़ाहिरों के बाद मुल्क भर में कर्फ़्यु नाफ़िज़ कर दिया है। त्यूनस की वज़ारते दाख़िला ने एक बयान में कहा है कि सरकारी और निजी इमलाक को दर्पेश ख़तरे के पेशे नज़र रात आठ बजे से सुबह पाँच बजे तक कर्फ़्यु नाफ़िज़ किया गया है।

इस का आग़ाज़ जुमा की शब से होगा। त्यूनस में बदतर मआशी हालात के ख़िलाफ़ गूज़िश्ता चार रोज़ से मुज़ाहिरे जारी थे। वस्ती शहर क़सरीन में हज़ारों अफ़राद ने मुक़ामी हुकूमत के दफ़्तर के बाहर मुज़ाहरा किया था।

त्यूनस में इसी हफ़्ते सरकारी मुलाज़मत ना मिलने पर एक नौजवान ने ख़ुदकुशी कर ली थी। सदर बाजी क़ाइद अल सबसी की हुकूमत ने बुध को क़सरीन के छे हज़ार से ज़्यादा नौजवानों को मुलाज़मतें देने और तरक़्क़ीयाती मंसूबे शुरू करने का ऐलान किया था।

त्यूनस के दूसरे शहरों और कस्बों में हज़ारों नौजवानों ने एहतेजाजी रैलीयां निकाली हैं और मुज़ाहिरीन ने मुल्क के वस्ती इलाक़ों में हुकूमत से ज़्यादा सरमायाकारी करने का मुतालिबा किया है।

TOPPOPULARRECENT