Thursday , October 19 2017
Home / Khaas Khabar / त्रिवेदी का इस्तीफ़ा कुबूल, आज मुकुल राय की हलफ़ बर्दारी

त्रिवेदी का इस्तीफ़ा कुबूल, आज मुकुल राय की हलफ़ बर्दारी

वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ने आज मुस्ताफ़ी वज़ीर रेलवे दिनेश त्रिवेदी की सराहाना की और उनके वज़ारती ओहदा छोड़ने पर अफ़सोस का इज़हार किया। दूसरी तरफ़ तृणमूल कांग्रेस सरबराह ममता बनर्जी अपने क़तई फैसला पर क़ायम हैं जिसकी वजह से मुकुल राय के

वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ने आज मुस्ताफ़ी वज़ीर रेलवे दिनेश त्रिवेदी की सराहाना की और उनके वज़ारती ओहदा छोड़ने पर अफ़सोस का इज़हार किया। दूसरी तरफ़ तृणमूल कांग्रेस सरबराह ममता बनर्जी अपने क़तई फैसला पर क़ायम हैं जिसकी वजह से मुकुल राय के नए वज़ीर रेलवे की हैसियत से ओहदा सँभालने की राह हमवार हो गयी है ।

दिनेश त्रिवेदी की जानिब से रेलवे बजट पेश करने के बाद पाँच दिन से जारी ड्रामा का आज इख़तेताम अमल में आया। वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ने लोक सभा को बताया कि उन्हें त्रिवेदी का इस्तीफ़ा मौसूल हो चुका है जिसे सदर जमहूरीया प्रतीभा पाटिल को रवाना कर दिया गया ।

बादअज़ां राष्ट्रपति भवन के तर्जुमान ने एक बयान में बताया कि प्रतीभा पाटिल ने दिनेश त्रिवेदी का इस्तीफ़ा मंज़ूर कर लिया है । वो तृणमूल कांग्रेस के रुकन पार्लियामेंट मुकुल राय को कल बहैसियत का बीनी वज़ीर हलफ़ दिलाएंगे और वो वज़ारत रेलवे की ज़िम्मेदारी सँभालेंगे ।

तर्जुमान के मुताबिक़ 20 मार्च को 10.00 बजे दिन मुकुल राय ओहदा-ओ-राज़दारी का हलफ़ लेंगे ।

TOPPOPULARRECENT