Tuesday , October 24 2017
Home / Hyderabad News / तक़सीम रियासत आम इंतिख़ाबात तक नामुमकिन

तक़सीम रियासत आम इंतिख़ाबात तक नामुमकिन

ए पी एन जी ओज़ के सदर अशोक बाबू ने दावा किया है कि 2014 के आम इंतिख़ाबात मुत्तहदा आंध्र प्रदेश में होंगे और तेलंगाना रियासत की तशकील आम इंतिख़ाबात तक मुम्किन नहीं है। अशोक बाबू ने आज इंदिरा पार्क पहुंच कर सीमा-आंध्र से ताल्लुक़ रखने वाल

ए पी एन जी ओज़ के सदर अशोक बाबू ने दावा किया है कि 2014 के आम इंतिख़ाबात मुत्तहदा आंध्र प्रदेश में होंगे और तेलंगाना रियासत की तशकील आम इंतिख़ाबात तक मुम्किन नहीं है। अशोक बाबू ने आज इंदिरा पार्क पहुंच कर सीमा-आंध्र से ताल्लुक़ रखने वाले कांग्रेसी अरकाने पार्लीयामेंट से मुलाक़ात की जो मुत्तहदा आंध्र के हक़ में गुज़िश्ता दो दिन से भूक हड़ताल पर थे।

अशोक बाबू ने कांग्रेस अरकाने पार्लीयामेंट के एहतेजाज से इज़हारे यगांगत किया और कहा कि सीमा-आंध्र से ताल्लुक़ रखने वाले अवाम और सरकारी मुलाज़मीन उन के साथ हैं। इस मौक़ा पर अख़्बारी नुमाइंदों से बात-चीत करते हुए अशोक बाबू ने कहा कि सीमा-आंध्र के मुफ़ादात के तहफ़्फ़ुज़ के लिए कांग्रेस के 6 अरकाने पार्लीयामेंट ने यू पी ए हुकूमत के ख़िलाफ़ तहरीक अदमे एतेमाद पेश करते हुए एक नई तारीख़ बनाई है।

उन्हों ने ए पी एन जी ओज़ में इख़तिलाफ़ात की तरदीद की और कहा कि यूनीयन के इंतिख़ाबात के बाद तमाम क़ाइदीन मुत्तहदा तौर पर तहरीक में शामिल हो जाएंगे।

TOPPOPULARRECENT