Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / तक़सीम रियासत के ख़िलाफ़ चीफ मिनिस्टर के मकतूब पर सोनिया गांधी शदीद ब्रहम

तक़सीम रियासत के ख़िलाफ़ चीफ मिनिस्टर के मकतूब पर सोनिया गांधी शदीद ब्रहम

आंध्र प्रदेश की तक़सीम की खुले आम मुख़ालिफ़त करने वाले चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी की जानिब से सदर जम्हूरीया परनब मुकर्जी और वज़ीरे आज़म डॉक्टर मनमोहन सिंह को तक़सीम के ख़िलाफ़ मकतूब की रवान्गी का कांग्रेस आला कमान ने सख़्ती से नो

आंध्र प्रदेश की तक़सीम की खुले आम मुख़ालिफ़त करने वाले चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी की जानिब से सदर जम्हूरीया परनब मुकर्जी और वज़ीरे आज़म डॉक्टर मनमोहन सिंह को तक़सीम के ख़िलाफ़ मकतूब की रवान्गी का कांग्रेस आला कमान ने सख़्ती से नोट लिया है।

बताया जाता है कि चीफ़ मिनिस्टर की जानिब से रियासत की तक़सीम को चैलेंज करते हुए और तक़सीम की सूरत में मुख़्तलिफ़ अंदेशों के साथ रवाना मकतूब पर पार्टी इंचार्ज जेनरल सेक्रेट्री दिग विजए सिंह ने पार्टी सदर सोनीया गांधी को रिपोर्ट पेश की।

नई दिल्ली के बावसूक़ ज़राए ने बताया कि सोनीया गांधी ने किरण कुमार रेड्डी की जानिब से सदर जम्हूरीया और वज़ीरे आज़म को मकतूब की रवानगी पर सख़्त ब्रहमी का इज़हार किया और रियासत की तक़सीम के सिलसिले में तशकील दिए गए वुज़रा के ग्रुप को हिदायत दी कि वो अपने काम में तेज़ी पैदा करे ताकि तक़सीम का अमल जल्द मुकम्मल किया जा सके।

बताया जाता है कि सोनीया गांधी ने ग्रुप ऑफ़ मिनिस्टर्स में शामिल वुज़रा से कहा कि वो अपनी रिपोर्ट की तैयारी में ताख़ीर के ज़रीए तक़सीम के मुख़ालिफ़ीन को मज़ीद एतराज़ात का मौक़ा फ़राहम ना करें।

बताया जाता है कि मर्कज़ी वज़ीरे दिफ़ा ए के एन्टोनी जो अलालत के बाइस इबतिदाई इजलासों में ग़ैर हाज़िर थे उन्हों ने इजलासों में शिरकत शुरू करदी है और कल मुनाक़िदा इजलास में ख़ुसूसी मदऊ की हैसियत से दिग विजए सिंह को भी दावत दी गई और उन की राय हासिल की गई। ज़राए ने बताया कि ग्रुप ऑफ़ मिनिस्टर्स पार्लीयामेंट के सरमाई इजलास से क़ब्ल रिपोर्ट को क़तईयत देगा।

TOPPOPULARRECENT