Wednesday , October 18 2017
Home / World / थाईलैंड में ताज़ा हुकूमत मुख़ालिफ़ तशद्दुद फूट पड़ा

थाईलैंड में ताज़ा हुकूमत मुख़ालिफ़ तशद्दुद फूट पड़ा

हुकूमत मुख़ालिफ़ एहतेजाजियों और पुलिस के दरमयान पुरतशद्दुद झड़पों में एक मुलाज़िम पुलिस हलाक और 40 अफ़राद ज़ख़्मी हो गए। जिस के नतीजे में थाईलैंड के इलैक्शन कमीशन ने हुकूमत से ख़ाहिश की है कि आइन्दा वस्त मुद्दती इंतिख़ाबात में ताख़ीर क

हुकूमत मुख़ालिफ़ एहतेजाजियों और पुलिस के दरमयान पुरतशद्दुद झड़पों में एक मुलाज़िम पुलिस हलाक और 40 अफ़राद ज़ख़्मी हो गए। जिस के नतीजे में थाईलैंड के इलैक्शन कमीशन ने हुकूमत से ख़ाहिश की है कि आइन्दा वस्त मुद्दती इंतिख़ाबात में ताख़ीर की जाए।

पुलिस के सरजेन्ट मेजर 45 साला नारोइंग पटीसेट अपोज़ीशन एहतेजाजियों के साथ थाई – जापानी स्टेडीयम में झड़पों में ज़ख़्मी हो गए थे जहां 2 फरवरी के इंतिख़ाबात के लिए पर्चाजात नामज़दगी दाख़िल किए जा रहे थे। वो अस्पताल में ज़ख़्मों से जांबर ना हो सके।

डॉक्टरों ने कहा कि उन के सीना में गोली लगी थी और कसीर मिक़दार में ख़ून ज़ाए हो चुका था। एरावान इमरजेंसी सेंटर ने कहा कि 40 एहतेजाजी और बाअज़ मुलाज़मीन पुलिस ज़ख़्मी हो गए हैं।

नायब वज़ीरे आज़म और वज़ीरे ख़ारजा जो सी ए टी ओ के सदर भी हैं, कहा कि पुलिस ने भरपूर सब्र और तहम्मूल का मुज़ाहरा किया है क्युंकि एहतेजाज करना अपोज़ीशन का हक़ है। आँसू गैस और रबर की गोलीयां आख़िरी सूरत में इस्तेमाल की गई हैं।

TOPPOPULARRECENT