Monday , September 25 2017
Home / Mumbai / थाने में नौजवान को पुलिस अफ़्सर की मारपीट

थाने में नौजवान को पुलिस अफ़्सर की मारपीट

मुंबई: मुंबई के पड़ोसी ज़िला थाने में एक पुलिस अफ़्सर के हाथों एक नौजवान की पिटाई और इसकी ख़ातून दोस्त से गाली गलौज का एक वीडियो क्लिप  सोश्यल मीडिया पर आगया। अख़लाक़ी पुलिस का ताज़ा-तरीन वाक़िया पड़ोसी ज़िला थाने के इलयास नगर में पेश आया, जिसके वीडियो क्लिप्स  गुज़िश्ता रोज़ से सोश्यल मीडिया साईट्स पर गशत कर रहे हैं, जिसमें दिखाया गया है कि एक कांस्टेबल के साथ वहां मौजूद एक पुलिस अफ़्सर एक नौजवान से मुख़्तलिफ़ सवालात पूछने के बाद इस को ज़द-ओ-कूब कर रहा था।

वर्दी पोश पुलिस अफ़्सर इस मौक़े पर नौजवान की ख़ातून दोस्त से भी नाशना तीन बात की जब वो (लड़की) नौजवान को चाय मदाख़िलत कर रही थी। ये लड़का, लड़का एक आटो रिक्शा में बैठे हुए थे कि पुलिस आफ़िसरान तक पहूंच गया। ये पता नहीं चल सका कि आया किस ने ये वीडियो बताया और कब ये वाक़िया पेश आया।

राबिता करने पर मुताल्लिक़ा पुलिस स्टेशन ने कहा कि ऐसे किसी वीडियो की मौजूदगी का उन्हें कोई इल्म नहीं है। वाज़िह रहे कि माह-ए-अगस्त के दौरान पुलिस ने बरसर-ए-आम मुख़र्रिब उल-ईख़लाक़ हरकात के इल्ज़ाम के तहत कई होटलों और एक साहिली इलाक़े पर धावे करते हुए 13 जोड़ों और दीगर 35 अफ़राद को गिरफ़्तार कर लिया था। इस कार्रवाई की सोश्यल मीडिया पर सख़्त मज़म्मत की गई थी और पुलिस पर अख़लाक़ी निगरानी का इल्ज़ाम आइद किया था।

TOPPOPULARRECENT