Tuesday , October 24 2017
Home / Hyderabad News / दफ़ीना की तलाश तामीराती ढांचा बरामद

दफ़ीना की तलाश तामीराती ढांचा बरामद

अवामी शोबा के सरकरदा इदारा क़ौमी फ़रोग़ मादनियात कारपोरेशन (ऐम एन डी सी) ने सोमाजी गौड़ा के एक स्कूल में दफ़ीना की मुबय्यना मौजूदगी के बारे में एक तहक़ीक़ात के बाद तौसीक़ की कि यक़ीनन इस मुक़ाम पर एक सुरंग मौजूद है जिस के बारे में

अवामी शोबा के सरकरदा इदारा क़ौमी फ़रोग़ मादनियात कारपोरेशन (ऐम एन डी सी) ने सोमाजी गौड़ा के एक स्कूल में दफ़ीना की मुबय्यना मौजूदगी के बारे में एक तहक़ीक़ात के बाद तौसीक़ की कि यक़ीनन इस मुक़ाम पर एक सुरंग मौजूद है जिस के बारे में कहा जा रहा है कि इस का रास्ता इस मुक़ाम पर पहुंचता है जहां दफ़ीना महफ़ूज़ है ।

इस मुक़ाम पर 20 फिट की गहराई में एक तामीराती ढांचा भी मौजूद है । महिकमा आसारे-ए-क़दीमा के डायरैक्टर की तरफ़ से जारी करदा एक प्रैस नोट में कहा गया है कि नौबत पहाड़ के पहाड़ी इलाक़ा में तकनीकी जायज़ा से पता चला है कि 18ता 20फुट की गहराई में एक तामीराती ढांचा मौजूद है । एन एम डी सी के माहिरीन ने गुज़शता माह इस इलाक़ा का सर्वे किया था जिस की रिपोर्ट आज डायरैक्टर महिकमाआसारे-ए-क़दीमा को पेश की गई ।

इस महिकमा की तरफ़ से आंधरा प्रदेश सकरीटरीट के रूबरू वाक़ै एक स्कूल में इस वक़्त खुदाई की गई थी जब चंद अफ़राद ने वहां दफ़ीना देखने का दावा किया था और कहा था कि इस मुक़ाम पर एक सुरंग है जिस से गुज़रने वाला रास्ता दफ़ीना के मुक़ाम पर पहुंचता है । बादअज़ां महिकमा आसारे-ए-क़दीमा नेदफ़ीना तलाश करने की कोशिशों में इन एम डी सी की मदद तलब की थी इस के बावजुद ताहाल कोई कामयाबी नहीं मिल सकी है ।

TOPPOPULARRECENT