Friday , October 20 2017
Home / Khaas Khabar / दमिशक़ के मुज़ाफ़ात में कीमीयाई हमले, शदीद बमबारी , 1300 हलाक

दमिशक़ के मुज़ाफ़ात में कीमीयाई हमले, शदीद बमबारी , 1300 हलाक

शाम के असल अपोज़िशन ग्रुप ने इल्ज़ाम आइद किया है कि बशारुलअसद हुकूमत कीमीयाई हथियारों का इस्तिमाल करते हुए दमिशक़ के क़रीब बाग़ियों के इलाक़ों पर शदीद बमबारी कर रही है। हुकूमत के इस क़तल-ए-आम में अब तक ज़ाइद अज़ 1300 अफ़राद जांबाहक़ होगए हैं

शाम के असल अपोज़िशन ग्रुप ने इल्ज़ाम आइद किया है कि बशारुलअसद हुकूमत कीमीयाई हथियारों का इस्तिमाल करते हुए दमिशक़ के क़रीब बाग़ियों के इलाक़ों पर शदीद बमबारी कर रही है। हुकूमत के इस क़तल-ए-आम में अब तक ज़ाइद अज़ 1300 अफ़राद जांबाहक़ होगए हैं।

बाक़ी ग्रुप के कारकुनों की जानिब से तक़सीम करदा वीडियो में बताया गया है कि कीमीयाई हमलों की वजह से कितनी भयानक तबाही हुई है। इस वीडियो में दम घुटने से मुतास्सिरा बच्चों का ईलाज करते हुए बताया गया है। दवाख़ानों के फ़र्श पर कीमीयाई हमले से मुतास्सिरा अफ़राद पड़े हुए हैं। डाक्टर उन का मुआइना कररहे हैं। मज़ीद तसावीर में बताया गया है कि दर्जनों अफ़राद मैदानों में बिखरे पड़े हैं इन में कई बच्चे भी शामिल हैं। इन में से बाअज़ को सफ़ैद चादरों में लिपटा गया है।

कीमीयाई हमलों की दावा की अगरचे कि आज़ादाना तौर पर तौसीक़ नहीं हुई है, शाम की हुकूमत ने इस तरह के हमले की तरदीद की है। हुकूमत का ये बयान अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के कीमीयाई हथियारों के मुआइना कारों के मिशन को पोशीदा रखने की कोशिश की है। ये मिशन इस वक़्त मुल्क में मौजूद हैं। शाम में सरकारी फ़ौज ने दमिशक़ के मुज़ाफ़ात में कीमीयाई हथियारों का इस्तिमाल करते हुए शदीद बमबारी की जिस में 1300 से ज़ाइद अफ़राद हलाक होगए।

अपोज़िशन ने इस हमला को क़त्ल-ए-आम क़रार देते हुए बैन-उल-अक़वामी बिरादरी से मुदाख़िलत की ख़ाहिश की है। इस दौरान बर्तानिया ने कहा कि वो कीमीयाई हथियारों के इस्तिमाल का मसला अक़वाम-ए-मुत्तहिदा से रुजू करेगा।

बर्तानिया में वाक़े निगरानकार इदारे ने पहले 100 अफ़राद की हलाकत की इत्तिला दी इस के बाद तादाद में मुसलसल इज़ाफ़ा होता गया। इंसानी हुक़ूक़ की सरगर्म तंज़ीम ने कहा कि महलूकीन् की तादाद में मज़ीद इज़ाफ़े का अंदेशा है।

वाज़िह रहे कि अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की टीम कीमीयाई हथियारों के इस्तिमाल का जायज़ा लेने के लिए दमिशक़ का दौरा कररही है। शाम के अपोज़िशन इत्तिहाद में अक़वाम-ए-मुत्तहिदा सलामती कौंसल का हंगामी इजलास तलब करने का मुतालिबा किया है। इत्तिहाद के लीडर अहमद अलज़रबा ने न्यूज़ चैनल को बताया कि सरकारी फ़ौज के कीमीयाई हथियारों के इस्तिमाल पर सलामती कौंसल का हंगामी इजलास तलब किया जाना चाहीए। दमिशक़ के मज़ाफ़ाती इलाक़ा में ज़बरदस्त बमबारी की वजह से सारा इलाक़ा धुईं से भर गया था और दूर दूर तक आवाज़ें सुनाई दे रही थी।

TOPPOPULARRECENT