Monday , September 25 2017
Home / Featured News / दलितों मुसलमानों को क़रीब लाने मजलिस की कोशिश:असादुद्दीन ओवैसी

दलितों मुसलमानों को क़रीब लाने मजलिस की कोशिश:असादुद्दीन ओवैसी

हैदराबाद 01 फ़रवरी मजलिसी क़ाइदीन ने खिलवत मैदान पर मुनाक़िदा चुनाव जल्सा-ए-आम से ख़िताब के दौरान कांग्रेस को तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए ये दावा किया कि मजलिस दलित मुस्लिम इत्तेहाद को फ़रोग़ देने अमली इक़दामात कर रही है। सदर मजलिस असादुद्दीन ओवैसी ने रिवायती अंदाज़ में दुआ से पहले ख़िताब के दौरान दिग्विजय सिंह के दौरा पुराने शहर पर तन्क़ीद की और कहा कि जो लोग मजलिस को निशाना बनारहे हैं दरहक़ीक़त वो मुसलमानों के दुश्मन हैं।

उन्होंने दावा किया कि मजलिस ही वाहिद वो जमात होगी जो जी एच्च एम सी में मेयर बनाईगी। उन्होंने वोटर्स से कहा कि वो मजलिस को मुस्तहकम बनाएँ। दलित मुस्लिम इत्तेहाद के नारे के मुताल्लिक़ उन्होंने बताया कि दोनों अक़्वाम पसमांदा हैं और मजलिस दोनों की आवाज़ बन कर उभर रही है। जिससे कांग्रेस और बीजेपी ख़ौफ़-ज़दा हैं। असद ने बताया कि ग़रीब अवाम मजलिस को तसव्वुर कर रहे हैं। उन्होंने बताया कि मजलिस शहर की तरक़्क़ी को यक़ीनी बनाएगी। उन्होंने दो बेडरूम फ्लैट्स स्कीम के लिए जद्द-ओ-जहद का एलान किया और कहा कि जायदाद टैक्स की माफ़ी के लिए मजलिस कोशिश करेगी।

उन्होंने कांग्रेस को बाबरी मस्जिद की शहादत और क़ुफ़ल शिकनी के लिए ज़िम्मेदार क़रार दिया। अकबर ओवैसी ने ख़िताब के दौरान अचानक आलेर एनकाउंटर का तज़किरा करते हुए कहा कि 5 मुस्लिम नौजवानों के क़त्ल में शामिल पुलिस ओहदेदारों को बख़्शा नहीं जाएगा बल्कि उनसे इंतेक़ाम लिया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT