Wednesday , October 18 2017
Home / Crime / दशहरा के मौक़े पर तशद्दुद, खारगोन में कर्फ्यू नाफ़िज़

दशहरा के मौक़े पर तशद्दुद, खारगोन में कर्फ्यू नाफ़िज़

खारगोन (मध्य प्रदेश): दो फ़िर्क़ों के अरकान के दरमियान खारगोन में दशहरा के मौक़े पर झड़पें शुरू हो गईं जिसकी वजह से पुलिस‌ को फ़सादियों पर बेद चार्ज करना पड़ा और आँसू गैस इस्तेमाल करनी पड़ी ताकि सूरत-ए-हाल पर क़ाबू पाया जा सके। बादअज़ां गैर मीना मुद्दत का कर्फ्यू नाफ़िज़ कर दिया गया।

चार अफ़राद ज़ख़मी हुए और तकरीबन 100 अफ़राद को तशद्दुद में मुलव्विस होने के इल्ज़ाम में हिरासत में ले लिया गया । ये वाक़िया कल रात पेश आया जबकि एक महसूस फ़िर्क़ा के अफ़राद कसीर तादाद में दशहरा तक़ारीब में शिरकत के बाद अपने घर वापिस हो रहे थे, मुबय्यना तौर पर अचानक दूसरे फ़िर्क़ा के अफ़राद ने उन पर बाज़ मुक़ामात पर संगबारी की जो तकरीबन बै वक़्त की गई।

इस के बाद दोनों फ़िर्क़ों के अफ़राद में दू-ब-दू झड़पें शुरू हो गईं। तशद्दुद फैलने पर ज़िला कलेक्टर नीरज दूबे ने कल रात देर गए गैर मीना मुद्दत का कर्फ्यू नाफ़िज़ कर दिया। सयान्ती फ़ोर्सस की मज़ीद जमीअत पड़ोसी ज़िला से तलब कर के शहर में तैनात कर दी गई ताकि सूरत-ए-हाल पर क़ाबू पाया जा सके।

पुलिस सी सीटी वी की झलकियों का जायज़ा ले रही है ताकि तशद्दुद में मुलव्विस अफ़राद की शनाख़्त की जा सके। एक मेहमान की गिरफ़्तारी के लिए शुरू की गई है। ज़ख़्मियों को ज़िले के दवाखाने में शरीक कर दिया गया है। कलेक्टर ने कहा कि तलाशी मुहिम के दौरान पत्थरों , तलवारों और पेट्रोल बिंबों का ज़ख़ीरा मुतास्सिरा इलाक़े के कई अफ़राद की क़ियामगाहों से ज़ब्त किया गया।

TOPPOPULARRECENT