Friday , August 18 2017
Home / Khaas Khabar / दशहरा तहवार से पहले रियासती काबीना में रद्द-ओ-बदल मुतवक़्क़े

दशहरा तहवार से पहले रियासती काबीना में रद्द-ओ-बदल मुतवक़्क़े

हैदराबाद 05 अक्टूबर:तेलंगाना रियासती काबीना में दशहरा तहवार से पहले बड़े पैमाने पर रद्दोबदल मुतवक़्क़े है। चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ अपनी काबीना में रद्दोबदल पर संजीदगी से ग़ौर कर रहे हैं। तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के बाज़ अहम क़ाइदीन के मुताबिक़ जारीये तेलंगाना क़ानूनसाज़ असेंबली मीटिंग के आख़िरी दिन या उस के एक दिन बाद ही काबीना में रद्दोबदल के मन्सूबे पर अमल किया जा सकता है।

समझा जाता हैके मौजूदा काबीना में मौजूद तीन वुज़रा को अलाहिदा करके उनके बजाये तीन नए चेहरों को काबीना में शामिल किया जाएगा और उन नए तीन चेहरों में के इश्वर, रवींद्र रेड्डी और वर्ंगल से ताल्लुक़ रखने वाली कोन्डा सुरेखा मुतवक़्क़े हो सकती हैं।

वर्ंगल से विनए भास्कर का नाम भी ज़ेर-ए-ग़ौर है। अगर विनए भास्कर को काबीना में शामिल किया जाता है तो फिर कोन्डा सुरेखा को काबीना में नुमाइंदगी नहीं मिल सकेगी। बताया जाता हैके काबीना से अलाहिदा किए जानेवाले वुज़रा में एन नरसिम्हा रेड्डी, चन्दू लाल और टी श्रीनिवास यादव के नाम मुतवक़्क़े हैं।

इस के अलावा जिन वुज़रा को अलाहिदा करने का इमकान है। वो वुज़रा काबीना में अपनी बरक़रारी के लिए सदर टी आर एस-ओ-चीफ़ मिनिस्टर के सी आर को मनवाने के लिए कोशां हैं लेकिन अब देखना ये है के चीफ़ मिनिस्टर क्या क़दम उठाएँगे।

TOPPOPULARRECENT