Saturday , October 21 2017
Home / District News / दसवीं जमात के इम्तिहानात केलिए इंतिज़ामात का जायज़ा

दसवीं जमात के इम्तिहानात केलिए इंतिज़ामात का जायज़ा

कड़पा ०६ मार्च ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़)डिस्ट्रिक्ट एजूकेशन ऑफीसर कड़पा मिस्टर सुबह रेड्डी ने यहां अख़बारी नुमाइंदों से बात करते हुए कहा कि 23मार्च से मुनाक़िद होने वाले दसवीं जमात के इम्तिहानात के पुरअमन इनइक़ाद को यक़ीनी ब

कड़पा ०६ मार्च ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़)डिस्ट्रिक्ट एजूकेशन ऑफीसर कड़पा मिस्टर सुबह रेड्डी ने यहां अख़बारी नुमाइंदों से बात करते हुए कहा कि 23मार्च से मुनाक़िद होने वाले दसवीं जमात के इम्तिहानात के पुरअमन इनइक़ाद को यक़ीनी बनाने केलिए तमाम ज़रूरी इक़दामात किए गए हैं। इम्तिहानी मराकज़ में बुनियादी सहूलतों की फ़राहमी के इक़दामात किए गए हैं। इस लिए वो ज़िला भर का दौरा करके इमतिहानी मराकज़ का जायज़ा ले रहे हैं।

किसी भी किस्म की बे क़ाईदगियों का कोई मौक़ा नहीं दिया जाएगा। ज़िला भर में 33,440 तलबा-ए-ओ- तालिबात ऐस एससी इम्तिहानात में हिस्सा ले रहे हैं जिस में 3061 तलबा-ए-ओ- तालिबात प्राईवेट स्कूलों से ताल्लुक़ रखते हैं, 150रैगूलर इमतिहानी मराकज़ क़ायम किए गए हैं।

जबकि 16प्राईवेट इम्तिहानी मराकज़ क़ायम किए गए हैं। ज़िला मैं 30 इमतिहानी मराकज़ गड़बड़ ज़दा होने की निशानदेही की गई ही। 15अदद फ्लाइंग उसको एड के इलावा सेटिंग उसको एड भी तशकील दिए जा रहे हैं। इम्तिहानी मराकज़ में तलबा-ए-ओ- तालिबात को बुनियादी सहूलतों की फ़राहमी, पीने के पानी की सरबराही की हिदायत दी गई ही। मिस्टर सुबह रेड्डी ने कहा कि गुज़श्ता साल ऐस एससी इम्तिहानात में ज़िला के 87.6 फ़ीसद तलबा-ए-ओ- तालिबात ने कामयाबी हासिल की। इस तरह से रियासत मेंज़िला कड़पा को पांचवां मुक़ाम हासिल हुआ ही, देखते हुए इस साल नताइज में मज़ीदबेहतरी लाने और रियासत में ज़िला के मुक़ाम को उजागर करने केलिए काफ़ी कोशिशें की गई हैं।

उम्मीद है कि इस मर्तबा नताइज बेहतर होंगी। इस साल तलबा-ए-ओ- तालिबात केलिए ख़ुसूसी क्लासेस का एहतिमाम किया गया। साथ ही स्टडी मीटरील सरबराह किया गया जिस से अच्छे नताइज की तवक़्क़ो की जा रही ही। मिस्टर सुबह रेड्डी ने कहा कि ज़िला कुलैक्टर ने ऐस एससी में ज़्यादा निशानात लाने वाले तलबा-ए-केलिए 10हज़ार रुपय इनाम देने का ऐलान किया है ताकि तलबा-ए-में मुसाबक़त का जज़बा पैदा हो। उन्हों ने इम्तिहानात की कामयाबी के लिए तआवुन की ख्वाहिश की।\

TOPPOPULARRECENT