Saturday , October 21 2017
Home / Crime / दस्त दराज़ी के बाद साथियों के तंज़ पर लड़की की ख़ुदकुशी

दस्त दराज़ी के बाद साथियों के तंज़ पर लड़की की ख़ुदकुशी

हैदराबाद ०६ अक्टूबर (सियासत न्यूज़) नौजवान लड़की के साथ दस्त दराज़ी और इस हरकत के ज़रीया साथीयों में लड़की को बदनाम करना लड़की की मौत का सबब बन गया। जहां अपनी बदनामी और बेइज़्ज़ती से दिलबर्दाशता लड़की ने कल रात फांसी लेकर ख़ुदकुश

हैदराबाद ०६ अक्टूबर (सियासत न्यूज़) नौजवान लड़की के साथ दस्त दराज़ी और इस हरकत के ज़रीया साथीयों में लड़की को बदनाम करना लड़की की मौत का सबब बन गया। जहां अपनी बदनामी और बेइज़्ज़ती से दिलबर्दाशता लड़की ने कल रात फांसी लेकर ख़ुदकुशी करली।

ये वाक़िया मल्लिका जगीरी पुलिस स्टेशन हदूद में पेश आया जहां 22 साला जी सिरी लता उर्फ़ सिरी लता रेड्डी ने कल रात अपने मकान में फांसी लेकर ख़ुदकुशी करली। एमबी ए तकमील करने के बाद लड़की एक हीलत इंशोरंस कंपनी में मुलाज़मत कररही थी जो मल्लिका जगीरी में रहती थी।

पुलिस ज़राए के मुताबिक़ एक लड़का जिस का नाम वजए राघवा बताया गया है वो इस लड़की का तआक़ुब करता था। गुज़श्ता रोज़ वजए सिरी लता के हमराह लिफ़्ट में दाख़िल हो गया और इस ने ज़बरदस्ती दरमयान में लिफ़्ट को रोक कर दस्त दराज़ी की। जिस के बाद परेशान हाल लड़की अपने घर चली गई।

लेकिन इस लड़के ने अपनी इस ग़ैर अख़लाक़ी हरकत का सिरी लता रेड्डी के साथीयों और साथ काम करने वालों के सामने तज़किरा करदिया जिस के बाद लड़की के हमदरद इस से पूछने लगे और चंद साथी तंज़िया तौर पर इस बात की तसदीक़ करनी चाही।

बेइज़्ज़ती महसूस करते हुए लड़की अपने मकान पहूँची और अपने एक रिश्तेदार और वालिद से इस बात का ज़िक्र किया और वाक़िया सुनाया। ताहम बाप और रिश्तेदार सुबह बात करने की सिरी लता को तसल्ली दी लेकिन बेइज़्ज़ती के ग़म से दिलबर्दाशता लड़की ने रात में अपने मकान में फांसी लेकर ख़ुदकुशी करली। पुलिस ने मुक़द्दमा दर्ज करके मसरूफ़ तहक़ीक़ात है।

TOPPOPULARRECENT