Monday , September 25 2017
Home / Islami Duniya / दाइश के 46 अरकान हलाक – अफ़्ग़ान हुकूमत

दाइश के 46 अरकान हलाक – अफ़्ग़ान हुकूमत

अफ़्ग़ानिस्तान के मशरिक़ी सूबा नंगरहार में जारी फ़ौजी ऑप्रेशन के दौरान दहशतगर्द ग्रुप इस्लामिक स्टेट के 46 अरकान को हलाक कर दिया गया है। पुलिस हुक्काम के मुताबिक़ ज़िला आचन में किए जाने वाले इस ऑप्रेशन में 20 दीगर शिद्दत पसंद ज़ख़्मी भी हुए हैं।

जर्मन ख़बररसां इदारे डी पी ए ने नंगरहार पुलिस के एक तर्जुमान हज़रत हुसैन मशरक़ीवाल के हवाले से बताया है, सिक्यूरिटी फ़ोर्सेस की तरफ़ से इस क्लीन अप ऑप्रेशन का आग़ाज़ हफ़्ता 13 फरवरी को सूबा नंगरहार के ज़िला आचन में किया गया और ये ताहाल जारी है।

उनका कहना था कि ये अफ़्ग़ानिस्तान की तमाम सिक्यूरिटी फ़ोर्सेस का मुशतर्का ऑप्रेशन है। अफ़्ग़ान फ़ौज के फोर्थ ए एन ए कोर के कमांडर, जनरल नस्र अहमद अबदुर्रहीम ज़ई ने डी पी ए को बताया, ये दाइश के ख़िलाफ़ एक बहुत बड़ा ऑप्रेशन है। अफ़्ग़ान एयर फ़ोर्स भी हमें इस में मदद कर रही है।

अफ़्ग़ानिस्तान का मशरिक़ी सूबा नंगरहार गुज़िश्ता 10 माह के दौरान इस्लामिक स्टेट के शिद्दत पसंदों का गढ़ बन गया है हालाँकि इस ग्रुप के ख़िलाफ़ कई एक मिलिट्री ऑप्रेशंस किए जा चुके हैं। पुलिस के मुताबिक़ ज़िला आचन में जिस मुक़ाम पर ये ऑप्रेशन जारी है वहां के मुक़ामी रिहायशी भी इस लड़ाई में हुकूमती फ़ोर्सेस का साथ दे रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT