Monday , August 21 2017
Home / Featured News / दाउद इब्राहिम ज़िंदा और सेहत मंद: अनीस

दाउद इब्राहिम ज़िंदा और सेहत मंद: अनीस

नई दिल्ली 29 नवंबर: इन अफ़्वाहों के बाद कि हिन्दुस्तान के इंतेहाई मतलूब मुजरिम दाउद इब्राहिम की मर्ज़ गनगरीन की वजह से मौत हो गई है उनके अफ़रादे ख़ानदान ने ख़ामोशी को तोड़ते हुए ये तौसीक़ की के दाउद इब्राहिम सेहत मंद और बेहतरीन हालत में है।

दाऊद के छोटे भाई अनीस इब्राहिम ने कहा कि अंडरवर्ल्ड डॉन दाउद इब्राहिम को गनगरीन का मर्ज़ लाहक़ नहीं है जिसका पहले शुबा किया जा रहा था। वो बिलकुल सेहत मंद और चाक़-ओ-चौबंद है। समझा जाता है कि दाउद इब्राहिम पाकिस्तान में रुपोश है। इत्तेलाआत के मुताबिक अनीस इब्राहिम ने ना सिर्फ ये तौसीक़ की के इस का भाई सेहत मंद और अच्छी हालत में ब-क़ैद-ए-हयात है बल्के उसने किसी बाइख़तियार शख़्स को भी फ़ोन थमाते हुए उस की आवाज़ में भी तौसीक़ की। ( शायद ये आवाज़ ख़ुद डॉन दाउद इब्राहिम की थी ) । दाउद के भाई अनीस ने कहा कि ये सारी इत्तेलाआत झूटी हैं।

अल्लाह के करम से हर चीज़ बेहतर है। जिस शख़्स को फ़ोन दिया गया था उसने भी अपनी सेहत के ताल्लुक़ से बात की। उसने कहा कि इस के तालुक से जो ख़बर फैलाई जा रही है कि वो गनगरीन का शिकार है और इंतेहाई नाज़ुक हालत में है वो झूटी है। ये तौसीक़ नहीं हो सकी कि मंगल की रात 10.19 बजे किए गए फ़ोन काल की तीन मिनट बातचीत में जो आवाज़ है वो दाऊद की ही है। इस का पता फ़ारनसक एजेंसीयां ही लगा सकती हैं।

TOPPOPULARRECENT