Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / दाऊद इबराहीम को मुल्क वापिस लाने का अह्द: हीरा भाई चौधरी

दाऊद इबराहीम को मुल्क वापिस लाने का अह्द: हीरा भाई चौधरी

हैदराबाद 25 अगस्त: मर्कज़ी मुमलिकती वज़ीर-ए-दाख़िला हरी भाई चौधरी ने कहा कि पाकिस्तान की तरफ से अपनी सरज़मीन पर दाऊद इबराहीम की मौजूदगी की मुसलसिल तरदीदों के बावजूद हुकूमत दहश्तगर्दी के सरग़ना दाऊद इबराहीम को मुल्क लाने और मुक़द्दमा चलाने के लिए तमाम ज़रूरी इक़दामात कर रही है।

उन्होंने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि हमारा काम जारी है इस दाऊद के ( पाकिस्तान में मौजूद ) 6 घरों के पत्ते मालूम हो चुके हैं हमारे पास उसकी टेलीफ़ोन बातचीत की तफ़सीलात भी मौजूद हैं लेकिन पाकिस्तान अब भी यही कह रहा हैके वो वहां नहीं है हालाँकि कई सबूत पेश किए जा चुके हैं लेकिन हम सो फ़ीसद यक़ीन के साथ कहते हैं कि वो पाकिस्तान में ही है।

जब वक़्त आएगा (उस को इन्साफ़ के कठरे में लाने के लिए हम ज़रूरी क़दम उठाएँगे)। उन्होंने कहा कि जराइम की दुनिया का मफ़रूर सरग़ना पाकिस्तान में रुपोश रहने से मुताल्लिक़ सबूत ज़ाहिर करने के लिए हिन्दुस्तान ने एक तफ़सीली दस्तावेज़ तैयार की जिसमें बताया गया कि वो ( दाऊद इबराहीम ) पाकिस्तान में मौजूद है और वक़फे वक़फे से अपने ठिकाने और पते तबदील करता रहा है।

ये दस्ताविज़ी सबूत पाकिस्तान के क़ौमी सलामती मुशीर सरताज अज़ीज़ को एन एस ए सतह पर दोनों मुल्कों के माबैन होने वाली बातचीत के दौरान पेश किया जाने वाला था लेकिन मुजव्वज़ा बातचीत को इस्लामाबाद ने मंसूख़ कर दिया।

उन्हों हीरा भाई चौधरी ने यक़ीन ज़ाहिर किया कि पाकिस्तान को एक ना एक दिन दाऊद को हिन्दुस्तान के हवाले करना होगा। पाकिस्तान 1993 के सिलसिला-वार धमाकों के मुल्ज़िम को अपने पास पनाह देने की मुसलसिल तरदीद करता रहा है।

हीरा भाई चौधरी ने कहा कि वो तेलंगाना में कांग्रेस के ज़ेर-ए-क़ब्ज़ा दो लोक सभा हलक़ों का दौरा करेंगे और अवाम को असल अप्पोज़ीशन जमात ( कांग्रेस) के अलावा सी पी आई (एम) की तरफ से पार्लियामेंट के काम में रख़्ना अंदाज़ी की कोशिशों से वाक़िफ़ करायेंगे

TOPPOPULARRECENT