Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / दागदार वुज़रा को बचाने की कोशिशें ग़ैर दस्तूरी

दागदार वुज़रा को बचाने की कोशिशें ग़ैर दस्तूरी

रियासती हुकूमत की कारकर्दगी और बदउनवानीयों-वो-बे क़ाईदगियों के वाक़ियात में मुलव्विस वुज़रा को बचाने की ग़ैर दस्तूरी कोशिशें करने वालों की बरक़रारी का जायज़ा लें । रुक्न असेंबली मिस्टर जी मधु कृष्णम नायडू ने आज प्रैस कान्फ़्

रियासती हुकूमत की कारकर्दगी और बदउनवानीयों-वो-बे क़ाईदगियों के वाक़ियात में मुलव्विस वुज़रा को बचाने की ग़ैर दस्तूरी कोशिशें करने वालों की बरक़रारी का जायज़ा लें । रुक्न असेंबली मिस्टर जी मधु कृष्णम नायडू ने आज प्रैस कान्फ़्रेंस से ख़िताब के दौरान ये मुतालिबा किया । उन्हों ने सदर जमहूरीया हिंद से ख़ाहिश की कि वो हुकूमत आंधरा प्रदेश की बरक़रारी का जायज़ा लें ।

मिस्टर बी मधु कृष्णम नायडू ने बताया कि वानपक मुआमला में एक वज़ीर मिस्टर मोपी देवी वेंकट रमना और नुमा गडा प्रसाद को गिरफ़्तार किया जाता है तो फिर क्यों दीगर वुज़रा के ख़िलाफ़ कार्रवाई से गुरेज़ किया जा रहा है ? उन्हों ने बताया कि जब नुमा गडा प्रसाद (मैट्रिक्स प्रसाद) को ज़मानत हासिल नहीं हो रही है तो इस से ये बात वाज़िह हो जाती है कि सी बी आई के पास काफ़ी मवाद मौजूद है लेकिन हुकूमत की जानिब से वुज़रा के ख़िलाफ़ कार्रवाई से रोकने कोशिश से तहक़ीक़ात में पेशरफ़त रखने का ख़दशा है जो कि हुकूमत के लिए दुरुस्त नहीं है ।

मिस्टर मधु कृष्णम नायडू ने वेवलुक्स वेगन मुआमला में टेंडर की हुसूली के लिए हवाले कर्दा 11 करोड़ रुपय की रक़म अब तक वसूल नहीं की गई । उन्हों ने वेवलुक्स वेगन मुआमला में सदर प्रदेश कांग्रेस मिस्टर बोतसा नारायणा को मौरिद इल्ज़ाम क़रार देते हुए कहा कि कांग्रेस बदउनवानीयों-वो-बेक़ाईदगियों को फ़रोग़ के इक़दामात के ज़रीया रियासत को तबाह कर रही है।

TOPPOPULARRECENT