Tuesday , August 22 2017
Home / Delhi News / दादरी वाक़िये पर मुलाय‌म सिंह का झूटा दावा

दादरी वाक़िये पर मुलाय‌म सिंह का झूटा दावा

नई दिल्ली: दादरी वाक़िये में बीजेपी के 3लीडरों के शामिल‌ होने से मुताल्लिक़ समाजवादी पार्टी सरबराह मुलाय‌म सिंह यादव के दावा पर जवाबी हमला करते हुए बीजेपी ने आज कहा कि दरअसल उत्तर प्रदेश हुकूमत की नाकामियों की पर्दापोशी के लिए ये एक नाकाम कोशिश है। बीजेपी के नेशनल सेक्रेटरी सुर्यकांत शर्मा ने मीडिया से बातचीत करते हुए कहा कि मुलाय‌म सिंह यादव ने ये बयान रियासत में असेम्बली इंतेख़ाबात के पेश-ए-नज़र अवाम की तवज्जे हटाने के लिए दिया है जबकि समाजवादी पार्टी के 4 साला दौर-ए-हकूमत में अमन-ओ-क़ानून की सूरत-ए-हाल अबतर हो गई है।

बीजेपी का ये रद्द-ए-अमल मुलाय‌म सिंह यादव के इस दावे के बाद आया है कि दादरी वाक़िये में बीजेपी के तीन क़ाइदीन शामिल‌ हैं और वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी की ख़ाहिश पर उनके नामों का इन्किशाफ़ कर चुके हैं। बीजेपी लीडर ने कहा कि दादरी वाक़िये पर रियासती इंतेज़ामिया को मर्कज़ी हुकूमत को पेश करदा रिपोर्ट में किसी साज़िश या बीफ का तज़किरा नहीं किया गया है, जिसके पेश-ए-नज़र अब ये रिपोर्ट ग़लत होगी या फिर मुलाय‌म सिंह का दावा झूटा होगा।

उन्होंने बताया कि समाजवादी पार्टी सरबराह के बयान से मायूसी ज़ाहिर हुई है, उन्हें इक़्तेदार से महरूमी का ख़दशा लाहक़ हो गया है|

TOPPOPULARRECENT