Tuesday , September 19 2017
Home / Featured News / दारुस्सलाम बैंक, दक्कन मेडिकल कॉलेज में कई घोटाले, तहक़ीक़ात ज़रूरी

दारुस्सलाम बैंक, दक्कन मेडिकल कॉलेज में कई घोटाले, तहक़ीक़ात ज़रूरी

हैदराबाद 01 फ़रवरी:अकबरुद्दीन ओवैसी ने नरेंद्र मोदी और मर्कज़ी हुकूमत से अपने रवाबित का सबूत दे दिया है। सीबीआई तहक़ीक़ात का एलान करते हुए उन्हों ने साबित कर दिया है कि मर्कज़ी हुकूमत से उन के ताल्लुक़ात हैं। मुहम्मद अली शब्बीर ने प्रेस कांफ्रेंस से ख़िताब के दौरान ये बात कही।

उन्होंने बताया कि एक मामूली रुकने असेंबली की तरफ से सीबीआई तहक़ीक़ात की बात की जा रही है जबकि सीबीआई वज़ीर-ए-आज़म की निगरानी में काम करती है इस का ताल्लुक़ रियासती या मर्कज़ी हुकूमत से भी नहीं होता। मुहम्मद अली शब्बीर ने सीबीआई तहक़ीक़ात के एलान का ख़ौरमक़दम करते हुए कहा कि मुझे यक़ीन है कि अकबर ओवैसी अपने एलान पर बरक़रार रह कर ये काम अंजाम देंगे और जब तहक़ीक़ात का आग़ाज़ हो ही रहा है तो दारुस्सलाम बैंक, दक्कन मेडिकल कॉलेज के अलावा दुसरे मुआमलात की तहक़ीक़ात का कांग्रेस की तरफ से मुतालिबा किया जाएगा।

क़ाइद अप्पोज़ीशन क़ानूनसाज़ कौंसिल ने बताया कि दारुस्सलाम बैंक में हवाले का पैसा है और कई धांदलीयाँ हैं जिनकी तहक़ीक़ात ज़रूरी हैं। रिज़र्व बैंक आफ़ इंडिया ने क़वानीन की ख़िलाफ़वरज़ी पर @मुतअद्दिद मर्तबा दारुस्सलाम बैंक को नोटिसें जारी की हैं। उन्होंने अकबर ओवैसी से इस्तिफ़सार किया कि जब 2009 में वो रुकने असेंबली चंदरायनगुट्टा के लिए चुनाव में हिस्सा ले रहे थे उनकी तरफ से दाख़िल करदा पर्चा नामज़दगी में हलफ़िया ये कहा गया था कि वो 3 करोड़ के असासों के मालिक हैं जबकि 5 साल बाद 2014 में जो पर्चा नामज़दगी दाख़िल किया गया 17 करोड़ रुपये की मिल्कियत बताई गई।

इस मुआमले की तहक़ीक़ात पर-ज़ोर देते हुए शब्बीर अली ने बताया कि वो जानना चाहते हैं कि अकबर ओवैसी के क्या कारोबार हैं? जिनसे इतनी आमदनी हो रही है। वो कौनसी तिजारत करते हैं और किस कारोबार में इन की सरमाया कारी है। मुहम्मद अली शब्बीर ने इल्ज़ाम आइद किया कि महाराष्ट्रा चुनाव में मजलिस ने मोदी और अमीत शाह की दौलत पर उम्मीदवार मैदान में उतारे।

उन्होंने कहा कि आख़िर क्या वजह है कि 10 साल तक कांग्रेस की गोद में बैठने के बाद अचानक बीजेपी पसंद आने लगी है। सोनीया और राहुल गांधी पर तन्क़ीदों के मुताल्लिक़ सवाल पर शब्बीर अली ने कहा कि जो शख़्स अपने वालिद-ओ-भाई को गाली देता है इस से और क्या तवक़्क़ो की जा सकती है। उन्होंने बताया कि इन के पास रिकार्ड मौजूद हैं वक़्त आने पर उन्हें अवाम के सामने पेश करेंगे।

TOPPOPULARRECENT