Tuesday , October 24 2017
Home / Delhi News / दाश से रब्त, मुंबई का मुअज़्ज़न दिल्ली में गिरफ़्तार

दाश से रब्त, मुंबई का मुअज़्ज़न दिल्ली में गिरफ़्तार

नई दिल्ली: आईएस (दाश से मुश्तबा तौर पर रब्त रखने वाले एक 28 साला शख़्स को कश्मीरी गेट के क़रीब गिरफ़्तार कर लिया गया। पुलिस ने गुज़िशता माह दिल्ली में दाश के हामियों की मौजूदगी का दावा किया था और इस ज़िमन में ये पांचवें शख़्स की गिरफ़्तारी है। स्पेशल कमिशनर पुलिस (स्पेशल सेल )अरविंद दीप ने कहा कि ”मुहसिन इब्राहीम सय्यद को शुमाली दिल्ली के कश्मीरी गेट आई एसबी टी से गुज़िशता रात गिरफ़्तार किया गया।

पूछगिछ के दौरान इन्किशाफ़ हुआ कि वो शाम रवाना होने वाला था ”। मुहसिन मुंबई के इलाक़ा मलाड की एक मस्जिद में मुअज़्ज़न था और एक दोस्त से मिलने के लिए दिल्ली आया था। इंटेलिजेंस‌ ने कहा है कि दाश के ख़िलाफ़ गुज़िशता माह मुल्क गीर पैमाने पर की गई कार्रवाई के दौरान गिरफ़्तार शूदा 14 अफ़राद में शामिल एक शख़्स से इसका क़रीबी ताल्लुक़ था, मुहसिन को लखनऊ में एक शख़्स ने देढ़ लाख रुपये दिया था जो किसी दूसरे साथी तक पहुंचाना था।

पुलिस ने इस के क़बज़े से 85000 रुपये ज़ब्त करने का दावा किया है। इस दौरान दाश के14 कारिंदों को दिल्ली की एक अदालत ने 7 दिन के लिए एन आई ए की तहवील में दे दिया जो दहशतगर्द तंज़ीम के लिए कारकुनों की भर्ती कर रहे थे|

TOPPOPULARRECENT