Thursday , September 21 2017
Home / Khaas Khabar / दाढ़ी रखने पर मुस्लिम तलबा को एन सी सी ट्रेनिंग देने से इनकार

दाढ़ी रखने पर मुस्लिम तलबा को एन सी सी ट्रेनिंग देने से इनकार

हैदराबाद 29 अक्टूबर: रियासती अक़लियती कमीशन के चैरमैन आबिद रसूल ख़ां ने प्रेस नोट में बताया कि रियासती अक़लियती कमीशन को बाज़ मुस्लिम एन सी सी कैंडिडेट्स की तरफ से शिकायत मौसूल हुई हैके एन सी सी ट्रेनिंग के दौरान इन मुस्लिम तलबा को ट्रेनिंग में हिस्सा लेने से रोक दिया गया है जिन्हों ने दाढ़ी रखी है।

इस शिकायत की वसूली के बाद अक़लियती कमीशन ने डायरेक्टर जनरल एन सी सी वैस्ट बलॉक नई दिल्ली को नोटिस जारी की है और उनसे वज़ाहत तलब की हैके वो इस बात का जवाब दें कि आया उन्होंने ये सरक्यूलर क्युं जारी किया जिसमें ये हिदायत दी गई हैके तमाम दुसरे ब्वॉय केडिट्स जिन्हों ने दाढ़ी रखी है उसे मूंढवा दें।

11 सितंबर को इस मुआमले की समाअत लीफ़टेंनट कर्नल एन सी राव, एडीशनल डायरेक्टर ट्रेनिंग एन सी सी डायरेक्टरेट सिकंदराबाद और लीफ़टेंनट कर्नल मुकुल देव के मीटिंग में की गई तो कमीशन के सामने हाज़िर होते हुए ये बताया गया के वो वज़ारत-ए-दिफ़ा की तरफ से वज़ा करदा रहनुमायाना ख़ुतूत और उसूलों पर अमल कर रहे हैं जबकि वज़ारत-ए-दिफ़ा हुकूमत-ए-हिन्द ने अपने उसूलों में तरमीम की है जिसकी बुनियाद पर ही दाढ़ी रखने वाले मुस्लिम कैंडिडेट्स को ट्रेनिंग से बाज़ रखा गया है।

अक़लियती कमीशन ने कहा कि दाढ़ी रखना मुस्लमानों का बुनियादी इस्लामी हक़ है। अक़लियती कमीशन ने हुकूमत-ए-हिन्द से सिफ़ारिश की हैके वो मुस्लिम कैंडिडेट्स को एन सी सी ट्रेनिंग से बाज़ ना रखा जाये जैसा कि सिख अक़लियती अरकान को भी असतसनी दिया गया है।

TOPPOPULARRECENT