Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / दिग विजए सिंह के ब्यानात हक़ायक़ से दूर

दिग विजए सिंह के ब्यानात हक़ायक़ से दूर

रियास्ती वज़ीर छोटी आबपाशी टी जी वेंकटेश ने कहा कि सीमा- आंध्र के कांग्रेस क़ाइदीन ने कभी अलैहदा तेलंगाना रियासत की तशकील के लिए रजामंदी नहीं ज़ाहिर की। आज यहां प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए उन्हों ने कहा कि सीमा - आंध्र कांग्र

रियास्ती वज़ीर छोटी आबपाशी टी जी वेंकटेश ने कहा कि सीमा- आंध्र के कांग्रेस क़ाइदीन ने कभी अलैहदा तेलंगाना रियासत की तशकील के लिए रजामंदी नहीं ज़ाहिर की। आज यहां प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए उन्हों ने कहा कि सीमा – आंध्र कांग्रेस क़ाइदीन ने एक से ज़ाइद मर्तबा हाईकमान और मर्कज़ी हुकूमत से नुमाइंदगी की है, जबकि दिग विजय सिंह हमारी ताईद के मुताल्लिक़ झूट बोल रहे हैं।

उन्हों ने इंतिबाह दिया कि अगर यकतरफ़ा फ़ैसला करते हुए रियासत तक़सीम की गई तो सीमा – आंध्र के कांग्रेस क़ाइदीन मुस्ताफ़ी हो जाएंगे। उन्हों ने अपने मुताल्लिक़ कहा कि वो सियासत से किनाराकश होने के बारे में ग़ौर कर रहे हैं। इलावा अज़ीं कई क़ाइदीन पार्टी छोड़ने तैयार हैं, ताहम वो फ़िलहाल किसी पार्टी में शामिल नहीं होंगे।

उन्हों ने कहा कि सीमा – आंध्र के कांग्रेस क़ाइदीन अपनी पार्टी सदर के ख़िलाफ़ बग़ावत कर रहे हैं, जब कि दीगर जमातों के क़ाइदीन अपनी क़ियादत के साथ मुकम्मल तआवुन कर रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT