Tuesday , October 24 2017
Home / Hyderabad News / दिलसुखनगर धमाके मुश्तबा अफ़राद के ख़ाके तयार

दिलसुखनगर धमाके मुश्तबा अफ़राद के ख़ाके तयार

हैदराबाद मार्च 01: दिलसुखनगर में हुए दो बम धमाकों के एक हफ़्ते बाद रियासत के डी जी पी वि दिनेश रेड्डी ने आज कहा कि बम धमाकों के मुश्तबा अफ़राद के ख़ाके तयार करलिए गए हैं और उन्हों ने उम्मीद ज़ाहिर की के इस केस में जल्द पेशरफ़्त होगी । डी

हैदराबाद मार्च 01: दिलसुखनगर में हुए दो बम धमाकों के एक हफ़्ते बाद रियासत के डी जी पी वि दिनेश रेड्डी ने आज कहा कि बम धमाकों के मुश्तबा अफ़राद के ख़ाके तयार करलिए गए हैं और उन्हों ने उम्मीद ज़ाहिर की के इस केस में जल्द पेशरफ़्त होगी । डी जी पी ने अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत करते हुए कहा कि इस केस के कई चश्मदीद गोवा हाँ हैं और ज़ख़्मियों से मिलने वाली इतेलाआत की बुनियाद पर हम मुश्तबा अफ़राद के ख़ाके तयार कर रहे हैं जो बहुत जल्द जारी करदिए जाएंगे ।

उन्हों ने कहा कि तहक़ीक़ कुनुन्दगान कुछ सुरागों पर काम कर रहे हैं। 21 फ़रव‌री को दिलसुखनगर इलाके में दो बम धमाके हुए थे जिन में 16 अफ़राद हलाक और 117 ज़ख़मी होगए हैं। रियासती हुकूमत ने इन धमाकों की तहकीकात के लिए 15 टीमें तशकील दी हैं। इन आई ए ( क़ौमी तहक़ीक़ाती एजंसी ) भी इस केस की तहकीकात कर रही है ।

अभी तक हालाँके किसी की गिरफ़्तारी अमल में नहीं आई है लेकिन डी जी पी ने कहा कि पुलिस कुछ अहम मवाद दस्तयाब पर तहक़ीक़ कर रही है और बहुत जल्द इस केस में सुराग़ हासिल करलिया जाएगा । उन्हों ने कहा कि हम तहकीकात में तेज़ी से पेशरफ़्त कर रहे हैं और वो ख़ुश हैं कि तहकीकात जारी हैं।

उन्हों ने कहा कि तहकीकात करनेवाली तमाम एजंसियों के माबेन बहतरीन ताल मेल है और पुलिस को और तहक़ीक़ाती एजंसियों को मुसलसिल मवाद हासिल हो रहा है । उन्हों ने ताहम कहा कि धमाकों के मुक़ाम का सी सी टी वी फूटेज वाज़िह नहीं है । एक सवाल के जवाब में उन्हों ने कहा कि मुश्तबा अफ़राद से पूछताछ जारी है ।

उन से कुछ नौजवानों को हिरासत में लिए जाने से मुताल्लिक़ सवाल किया गया था । उन्हों ने कहा कि इस से होसकता है कि उन्हें कुछ मुश्किलात पेश आएं लेकिन समाज के वसीअ तर मुफ़ाद में एसा करना ज़रूरी है । डी जी पी ने कहा कि अभी पुलिस इन धमाकों में किसी भी दहश्तगर्द तंज़ीम के मुलव्वस होने के ताल्लुक़ से किसी नतीजे पर नहीं पहूँची है ।

TOPPOPULARRECENT