Monday , October 23 2017
Home / Khaas Khabar / दिलसुखनगर बम धमाकों के केस में पुलिस को अहम सुराग़ दस्तयाब

दिलसुखनगर बम धमाकों के केस में पुलिस को अहम सुराग़ दस्तयाब

हैदराबाद 24 फ़रवरी: दिलसुखनगर बम धमाकों के केस में पुलिस को अहम सुराग़ दस्तयाब हुआ है। लापरवाही और ग़ैर संजीदगी के इल्ज़ामात का सामना कररही सिटी पुलिस को एक एलेक्ट्रॉनिक आले की मदद मिल गई है जबके सारे मुआमले की तहक़ीक़ात कररही क़ौम

हैदराबाद 24 फ़रवरी: दिलसुखनगर बम धमाकों के केस में पुलिस को अहम सुराग़ दस्तयाब हुआ है। लापरवाही और ग़ैर संजीदगी के इल्ज़ामात का सामना कररही सिटी पुलिस को एक एलेक्ट्रॉनिक आले की मदद मिल गई है जबके सारे मुआमले की तहक़ीक़ात कररही क़ौमी तहक़ीक़ाती एजैंसी एन आई ने आज दहश्तगर्दी का पता चलाने के लिए रियासत की मुख़्तलिफ़ जेलों का मुआइना किया और इस के अलावा क़ौमी सतह पर बम धमाकों से जुड़े तारों का पता चलाने के लिए कर्नाटक, गुजरात और मुंबई की ए टी एस टीमों ने दिलसुखनगर इलाके का दौरा किया और बम धमाकों के मुक़ाम का मुशाहिदा किया। बताया जाता है कि पुलिस को एक मोबाईल रीपीरनग की दुकान से हासिल शूदा सी सी टी वी फूटेज से अहम सुराग़ दस्तयाब हुआ है और पुलिस ने उस की मदद से मुश्तबा अफ़राद की शनाख़्त करली है ताहम वो कौन है इस का पता चलाने की कोशिश में सेक्यूरिटी एजैंसीयां जुट गई हैं।

ज़राए के मुताबिक़ दो नौजवान जो सैक़ल पर थे जिन की उम्र तक़रीबन 30 साल के दरमयान बताई गई है एक ने सफ़ैद रंग का शर्ट और पॉइंट ज़ेब-ए-तन क्या हुआ था जबके दूसरे ने हरे रंग का शर्ट और सफ़ैद पतलून ज़ेब तन किया था। ये दो नौजवान दिलसुखनगर चौराहे से कोणार्क थेएटर की तरफ बढ़ रहे थे जहां उन्हों ने ट्रैफ़िक क़वानीन की ख़िलाफ़वरज़ी की और ट्रैफ़िक पुलिस के मुलाज़िम से उलझ पड़े और सैक़ल के केरल पर गेहूं के रंग का बस्ता था और ये लोग कोणार्क थेएटर की तरफ बढ़ गए। सारा मंज़र सी सी टी वी कैमरे में क़ैद करलिया गया और इन दोनों का चेहरा भी साफ़ तौर पर दिखाई दे रहा है जिन की शनाख़्त के लिए बैंगलौर से ए टी सी को तलब किया जा रहा है।

दूसरी तरफ़ शहर में माज़ी में पेश आए बम धमाकों में पेश आई गिरफ्तारियां और गिरफ़्तार अफ़राद जो मुख़्तलिफ़ जेलों में हैं उन के मुताल्लिक़ तफ़सीलात के लिए एन आई ने उत्तरप्रदेश, बिहार, झारखंड रियास्तों में अपनी तहक़ीक़ात का आग़ाज़ कर दिया है और एन आई ए बिहार के दरभंगा के लिए रवाना होगई है।

दिलसुखनगर बम धमाकों में 5 अफ़राद पर मुश्तमिल स्लीपर सिल के रोल का शुबा ज़ाहिर किया जा रहा है।

TOPPOPULARRECENT