Tuesday , October 17 2017
Home / Crime / दिलसुखनगर बम धमाकों में अहम पेशरफ़्त ख़ातियों की शनाख़्त

दिलसुखनगर बम धमाकों में अहम पेशरफ़्त ख़ातियों की शनाख़्त

हैदराबाद 03 जुलाई: डायरेक्टर जनरल पुलिस वि दिनेश रेड्डी ने आज दावा किया हैके दिलसुखनगर जुड़वां बम धमाकों में अहम पेशरफ़त हासिल हुई है।

हैदराबाद 03 जुलाई: डायरेक्टर जनरल पुलिस वि दिनेश रेड्डी ने आज दावा किया हैके दिलसुखनगर जुड़वां बम धमाकों में अहम पेशरफ़त हासिल हुई है।

पुलिस सरबराह की हैसियत से 2 साल की तकमील पर प्रेस कांफ्रेंस से ख़िताब करते हुए दिनेश रेड्डी ने कहा कि बम धमाकों के ख़ातियों की निशानदेही करली गई है और उन्हें जल्द गिरफ़्तार करलिया जाएगा।

उन्होंने बताया कि रियासती पुलिस नेशनल एन आई ए की मदद से ये पेशरफ़त हासिल की है। उन्होंने तहक़ीक़ात से मुताल्लिक़ तफ़सीलात का इन्किशाफ़ करने से इनकार कर दिया और बताया कि ख़ातियों को गिरफ़्तार करने का ऑपरेशन राज़ में रखा जा रहा है।

दिलसुखनगर बम धमाकों में 17 अफ़राद हलाक और 100 से ज़ाइद ज़ख़मी होगए थे। दिनेश रेड्डी ने पंचायत राज चुनाव से मुताल्लिक़ कहा कि इन चुनाव के पेशे नज़र तमाम सयासी जमातों में तशवीश है।

उन्होंने बताया कि चुनाव के दौरान हरीफ़ जमातें एक दूसरे पर सबक़त हासिल करने परतशद्दुद वाक़ियात में मुलव्वस होसकते हैं। रेड्डी ने बताया कि उनके लिए सेक्रेटेरिएट के वसीअ इंतेज़ामात किए जा रहे हैं और रियासत के जुमला 81 रेवेन्यू डीवीझ़न में इज़ाफ़ी पुलिस को तलब किया जा रहा है।

चुनाव के दौरान स्पेशल पुलिस पार्टीज स्ट्राइकिंग फ़ोर्स स्पेशल स्ट्राइकिंग फ़ोर्स और दुसरे फ़ौजी दस्तों को मुतयन किया जाएगा। उन्होंने बताया कि चुनाव के दौरान ला एंड आर्डर को क़ाबू में रखने हरमुमकिन कोशिश की जा रही है।

डी जी पी ने जारीया साल के 6 माह की तकमील पर रियासत की मजमूई सूरत-ए-हाल से मुताल्लिक़ कहा कि डायल 100 स्कीम का आग़ाज़ किया गया है और कंट्रोल रुम को रोज़ाना 3 हज़ार फ़ोन कालस मौसूल होते हैं।

रियासत के पुलिस स्टेशनस में रिसेप्शन सिस्टम का एहया किया जा रहा है। उन्होंने बताया कि पहले मरहले के तहत 90 पुलिस स्टेशन में रिसेप्शन क़ायम किए जा रहे हैं जिस पर ख़ातून मुलाज़मीन को मुतयन किया जाएगा।

अवाम की सेक्यूरिटी के लिए 5 हज़ार से ज़ाइद सी सी टी वी कैमरे ग्रेटर हैदराबाद हदूद में नसब किए जाएंगे और सैफ सिटी पराजकट के तहत असरी इलेक्ट्रॉनिक अशीया की मदद से हैदराबाद-ओ-साइबरआबाद में अवामी इलाक़ों पर नज़र रखी जाएगी।

एडीशनल डी जी पी वि एस के कम्मोदी ने कहा कि जारीया साल के 6 माह में पुलिस की कारकर्दगी बेहतरीन रही है और पंचायत चुनाव के लिए महिकमा आबकारी के ओहदेदारों की मदद तलब की जा रही है ताके चुनाव के दौरान पड़ोसी रियास्तों से शराब स्मगलिंग पर नज़र रखी जा सके।

उन्होंने कहा कि साहिली सेक्यूरिटी को भी अव्वलीन तर्जीह दी जा रही है चूँके उन्हें इंटेलिजेंस एजेंसीयों की तरफ से इत्तेलाआत मौसूल हुई हैंके मुल्क दुश्मन अनासिर समुंद्री इलाक़े के ज़रीये रियासत में इंतिशार पैदा करसकते हैं।

एडीशनल डी जी इंटेलिजेंस महेंद्र रेड्डी कमिशनर पुलिस अनुराग शर्मा कमिशनर साइबर सी वि आनंद और दुसरे आला ओहदेदार मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT