Friday , October 20 2017
Home / India / दिल्ली इजतिमाई इस्मत रेज़ि के मुल्ज़िम पर डकैती के मुक़द्दमे का आग़ाज़

दिल्ली इजतिमाई इस्मत रेज़ि के मुल्ज़िम पर डकैती के मुक़द्दमे का आग़ाज़

नई दिल्ली24 जुलाई ( पी टी आई )डकैती का एक मुक़द्दमा जिस में नई दिल्ली में इजतिमाई इस्मत रेज़ि में मुलव्विस 16 दिसम्बर के वाक़िया का एक मुल्ज़िम भी है ,दिल्ली की एक अदालत में आज शुरू होगया।क़ब्लअज़ीं अदालत ने दो पुलिस ओहदेदारों के बयानात दर

नई दिल्ली24 जुलाई ( पी टी आई )डकैती का एक मुक़द्दमा जिस में नई दिल्ली में इजतिमाई इस्मत रेज़ि में मुलव्विस 16 दिसम्बर के वाक़िया का एक मुल्ज़िम भी है ,दिल्ली की एक अदालत में आज शुरू होगया।क़ब्लअज़ीं अदालत ने दो पुलिस ओहदेदारों के बयानात दर्ज किए थे जो इस मुक़द्दमे की तहक़ीक़ात में शामिल थे।15 जुलाई को अदालत ने चार मुल्ज़िमीन के ख़िलाफ़ अग़वा और डकैती के फ़र्द-ए-जुर्म आइद किए थे इस्तिग़ासा के गवाहों के बयानात दर्ज किए गए थे और मज़ीद गवाहों के बयानात केलिए 30 जुलाई की तारीख़ मुक़र्रर की गई।

अदालत ने अकशए कुमार सिंह ,मुकेश ,पवन गुप्ता और विनय‌ शर्मा पर क़ानून-ए-ताज़ीराते हिंद की कई दफ़आत के तहत मुक़द्दमा दर्ज किया है जिन में दफ़ा 395 (डकैती ) और 365 (अग़वा या पोशीदा मक़ासिद के तहत अग़वा कर के किसी को हबस-ए-बेजा में रखना ) शामिल हैं।मुबय्यना तौर पर मुल्ज़िमीन ने एक बढ़ई राम आधार को ज़द्द-ओ-कूब किया था और उसे लूट लिया था।उन अफ़राद पर मुबय्यना इजतिमाई इस्मत रेज़ि से पहले डकैती का इल्ज़ाम आइद किया गया है।

उन्होंने 16 दिसम्बर को जुनूबी दिल्ली से गुज़रने वाली एक चलती बस में एक 23 साला लड़की इजतिमाई इस्मत रेज़ि की थी । इस मुक़द्दमे का कलीदी मुल्ज़िम राम सिंह 11 मार्च को तिहाड़ जेल के अपने कमरे में ख़ुदकुशी करचुका है । एक नाबालिग़ लड़के को भी इस मुक़द्दमे का सामना है जो बच्चों के साथ इंसाफ़ बोर्ड के इजलास पर जारी है ।ये बोर्ड हाल ही में उसे डकैती का मुजरिम क़रार दे चुका है ।

आज दर्ज किए हुए पुलिस अहदीदा ररवीनदर सिंह के बयान के बमूजब इस मुक़द्दमे का एफ़ आई आर दर्ज करने में कोई ताख़ीर नहीं हुई थी । ऐडीशनल सैशन जज दया प्रकाश के इजलास पर उन्होंने इस इद्दिआ की तरदीद की कि मुशीर क़ानूनी असीम अली ने जो चारों मुल्ज़िमों के वकील सफ़ाई है इल्ज़ाम आइद किया है कि वसंत विहार पुलिस स्टेशन में 18 दिसम्बर को एफ़ आई आर दर्ज की गई जबकि उसकी हिदायत ए सी पी दिल्ली ने दी । पुलिस ओहदेदार रवींद्र सिंह ने कहा कि उन्होंने शख़्सी तौर पर ये शिकायत नहीं देखी है ।

TOPPOPULARRECENT