Tuesday , October 17 2017
Home / Khaas Khabar / दिल्ली का सियासी बोहरान टला

दिल्ली का सियासी बोहरान टला

दिल्ली की हुकूमत के सामने पैदा हुआ बोहरान फ़िलहाल टल गया है। हुकूमत के ख़िलाफ़ मुत्तहिद हुए तीन मेंबरानेेे असेेंबली विनोद कुमार बिन्नी, शुऐब इक़बाल और रामवीर शौक़ीन में से दो मेंबरानेे असैंबली ने 24 घंटे में ही पीर को यू टर्न ले लिया

दिल्ली की हुकूमत के सामने पैदा हुआ बोहरान फ़िलहाल टल गया है। हुकूमत के ख़िलाफ़ मुत्तहिद हुए तीन मेंबरानेेे असेेंबली विनोद कुमार बिन्नी, शुऐब इक़बाल और रामवीर शौक़ीन में से दो मेंबरानेे असैंबली ने 24 घंटे में ही पीर को यू टर्न ले लिया।

इतवार को केजरीवाल हुकूमत को अल्टीमेटम देने वाले जनता दल यूनाईटेड (जेेडीयू) के शुब इक़बाल और आज़ाद मैंबर असैंबली रामवीर शौक़ीन ने वज़ीर-ए-आला अरविंद केजरीवाल से मुलाक़ात के बाद कहा कि उन की ज़्यादा तर मुतालिबात मान ली गई हैं। लिहाज़ा हुकूमत को उनकी हिमायत जारी रहेगी।

सरकारी ज़राए के मुताबिक़ पैर को वज़ीर-ए-आला से अपनी मुलाक़ात के दौरान शुऐब इक़बाल और शौक़ीन ने उनके सामने कोई ख़ास मुतालिबा नहीं रखा।

कहा ये भी जा रहा है कि हुकूमत की तरीका-ए-कार को लेकर अरकान में नाराज़गी ज़रूर है। हुकूमत का बोहरान फ़िलहाल ज़रूर टल गया है, लेकिन जहां तीन मेंबराने असेंबली की हिमायत वापिस होने से हुकूमत के वजूद पर बोहरान मंडलाने लगता है, तो आने वाले दिनों में बिन्नी दो ऐसे अरकान की तलाश में ज़रूर करेंगे।

TOPPOPULARRECENT