Sunday , October 22 2017
Home / Sports / दिल्ली की विकेट पर साबिक़ खिलाड़ियों की तन्क़ीद(आलोचना)

दिल्ली की विकेट पर साबिक़ खिलाड़ियों की तन्क़ीद(आलोचना)

नई दिल्ली 23 मार्च : फ़िरोज़ शाह कोटला मैदान की विकेट फिर एक मैदान तन्क़ीदों की ज़द में है जैसा कि यहां आज हिंदूस्तान और ऑस्ट्रेलिया के बीच‌ शुरू हुए सीरीज़ के चौथे और आख़िरी टेस्ट के पहले दिन विकेट बैटिंग केलिए साज़गार नहीं थी। इस विकेट पर हिंदूस्तानी टीम के साबिक़ खिलाड़ियों ने तन्क़ीद की और कहा कि पहले दिन विकेट एसी लग रही थी जैसा कि इस पर तीसरे दिन का खेल होरहा हो।

मुक़ाबले के दौरान कामनटरी के फ़राइज़ अंजाम दे रहे साबिक़ खिलाड़ी वि वि एस लक्ष्मण ने इस विकेट को तीसरे दिन की विकेट क़रार दिया और कहा कि मुक़ाबले के हर गुज़रते वक़्त के साथ ये विकेट मज़ीद मुश्किल हो जाएगी। अलावा अज़ीं टीम के एक और साबिक़ खिलाड़ी रवी शास्त्री ने मुक़ाबले के आग़ाज़ से पहले विकेट की तफ़सीलात फ़राहम करते वक़्त उसे 3 दिन की विकेट क़रार दिया और कहा कि इस विकेट पर नतीजा 3 दिन में हासिल होसकता है।

पाकिस्तानी टीम के साबिक़ कप्तान और मौजूदा कामनटीटर रमीज़ राजा ने भी फ़िरोज़ शाह कोटला की इस विकेट को 3 दिन की विकेट से ताबीर किया है। इस विकेट पर पहले ही दिन गेंद कभी नीची रह रही थी तो कोई गेंद उछाल ले रही थी जो कि उमूमन मुक़ाबले के तीसरे दिन विकेट के बरताव‌ का नतीजा होता है। भुवनेश्वर कुमार जब मुक़ाबले के पांचवां ओवर की चौथी गेंद डाली तो ये बैटस्मेन केलिए खेलने के क़ाबिल नहीं थी।

TOPPOPULARRECENT