Monday , September 25 2017
Home / Khaas Khabar / दिल्ली के पुलिस कमिशनर की बरतरफ़ी का मुतालिबा

दिल्ली के पुलिस कमिशनर की बरतरफ़ी का मुतालिबा

नई दिल्ली: आम आदमी पार्टी ने आज दिल्ली पुलिस कमिशनर मिस्टर बी एस सी को बरतरफ़ करदेने का मुतालिबा किया है और ये इल्ज़ाम आइद किया कि केरला हाउज़ के केंटिन में बीफ सरबराही की शिकायत की तहकीकात के लिए पुलिस के ज़बरदस्ती दाख़िले पर अवाम को गुमराह किया गया है।

पार्टी तर्जुमान आशुतोष ने केरला हाउज़ में मीडिया से बात चीत करते हुए कहा कि गैरकानूनी धावे के लिए दिल्ली पुलिस कमिशनर का पेश करदा जवाज़ गुमराहकुन‌ है। जिस क़ानून का हवाला दिया गया है , इस का इतलाक़ नहीं हो सकता। उन्होंने कहा कि दिल्ली पुलिस कमिशनर ने क़ौम और मीडिया को गुमराह किया है।

लिहाज़ा उन्हें इस ओहदे पर बरक़रार रहने का हक़ नहीं है। वो मुस्तफ़ी हो जाएं य फिर बरतरफ़ कर दिया जाये। आम आदमी पार्टी क़ाइदीन आशुतोष और सोमनाथ भारती जो कि केरला यूनिट के इंचार्ज हैं, राघवा चंद्रा के साथ आज केरला हाउज़ का दौरा किया । बादअज़ां मीडिया से मुख़ातिब किया।

केरला हाउज़ के केंटिन में बीफ की सरबराही की तसदीक़ में दिल्ली हुकूमत के रोल पर एक सवाल के जवाब में आशुतोष ने कहा कि अगर कोई गैरकानूनी काम किए जाने की इत्तेला हो तो यक़ीनन दिल्ली हुकूमत कार्रवाई करेगी। लेकिन हमारा ये एकान् है कि यहां कोई गैरकानूनी काम नहीं किया जा रहा है।

उन्होंने कहा कि गैरकानूनी गाय के गोश्त पर अफवाहें फैलाना एक बहाना है जबकि बी जे पी हुकूमत और उसके नज़रयाती हलीफ़ों के घिनोने अज़ाइम का ये एक हिस्सा है। आम आदमी पार्टी इसकी सख़्त मज़म्मत करती है। केरला हाउज़ में पुलिस के दाख़िले पर अवाम की बरहमी का दावा करते हुए मिस्टर आशुतोष ने मुतालिबा किया कि पुलिस ओहदेदारों के ख़िलाफ़ कार्रवाई की जाये , जिन्होंने गैरकानूनी तरीक़े से हुदूद की ख़िलाफ़वरज़ी की है और इस शख़्स को गिरफ़्तार किया जाये जिसने केंटिन में बीफ सरबराह करने की पुलिस में शिकायत की थी।

पार्टी के एक और लीडर राघवा चंदा ने बताया कि दिल्ली के क़ानून तहफ़्फ़ुज़ ज़रई मवेशीयां में ये वाज़िह कर दिया गया कि बीफ की सरबराही के मुक़ाम की तलाशी और तहकीकात का इख़तियार सिर्फ डायरेक्टर एनीमल हसबंडरी हुकूमत दिल्ली को हासिल है ।

TOPPOPULARRECENT