Friday , October 20 2017
Home / Delhi News / दिल्ली दुनिया का आलूदा तरीन शहर: आलमी तंज़ीम सेहत

दिल्ली दुनिया का आलूदा तरीन शहर: आलमी तंज़ीम सेहत

दिल्ली दुनिया का आलूदा तरीन शहर है। आलमी तंज़ीम सेहत की एक रिपोर्ट के मुताबिक‌ जो आज जारी की गई, फ़िज़ाई आलूदगी के एतबार से मालूमात के नताइज से पता चलता है कि दुनिया के 91 ममालिक के 1600 शहर फ़िज़ाई आलूदगी का शिकार है और दिल्ली में फ़िज़ाई आलूद

दिल्ली दुनिया का आलूदा तरीन शहर है। आलमी तंज़ीम सेहत की एक रिपोर्ट के मुताबिक‌ जो आज जारी की गई, फ़िज़ाई आलूदगी के एतबार से मालूमात के नताइज से पता चलता है कि दुनिया के 91 ममालिक के 1600 शहर फ़िज़ाई आलूदगी का शिकार है और दिल्ली में फ़िज़ाई आलूदगी सब से ज़्यादा है।

जिन से अवाम को तनफ़्फ़ुस के अमराज़ लाहक़ होने का अंदेशा होता है, वे ज़र्रे दिल्ली की फ़िज़ा में कसरत से मौजूद हैं। आलमी तंज़ीम सेहत ने कहा कि दिल्ली में सूरत-ए-हाल इतनी अबतर है कि 153 माईक्रो ग्राम हवा में पी एम2.5 होने के बजाय पी एम 10 मौजूद है, जो इजाज़त याफ़ता हदूद से ज़्यादा है।

इसके बरअक्स बीजिंग जो कभी दुनिया का आलूदा तरीन शहर समझा जाता था, इस में अब 56 माईक्रो ग्राम हवा में पी एम 2.5 और 131 माईक्रो ग्राम में पी एम 10 पाया जाता है। ये मालूमात 2008 से 2013 तक के अर्सा का अहाता करती हैं जबकि 2011 और 2012 में सूरत-ए-हाल मज़ीद अबतर होचुकी है। आलमी बीमारियों के बोझ के तख़मीना के मुताबिक‌ हिंदुस्तान में फ़िज़ाई आलूदगी से हलाकतों में मुल्क का दुनिया भर में पांचवां मुक़ाम है।

TOPPOPULARRECENT