Thursday , September 21 2017
Home / India / दिल्ली पुलिस के ख़िलाफ़ एजिटेशन शुरू करने आप की धमकी

दिल्ली पुलिस के ख़िलाफ़ एजिटेशन शुरू करने आप की धमकी

नई दिल्ली: आम आदमी पार्टी (आप) ने दिल्ली पुलिस के ख़िलाफ़ अपने तन्क़ीदी हमलों में मज़ीद शिद्दत पैदा करदी है और क़ानून नाफ़िज़ करने वाले इदारे की एक बस के ज़रिए इस पार्टी की दिल्ली यूनिट के कन्वीनर दिलीप पांडे को कुचल देने की मुबय्यना कोशिश के बाद दिल्ली पुलिस के ख़िलाफ़ एजीटेशन शुरू करने की धमकी दी है।

आप के क़ाइदीन अशोतोश, कुमार विश्वास, दिलीप पांडे, संजय सिंह और दुर्गेश पाठक ने लेफ्टेनेंट‌ गवर्नर नजीब जंग से मुलाक़ात के दौरान इस मसले पर तबादला-ए-ख़्याल का फ़ैसला किया है। इन क़ाइदीन ने सदर जम्हूरिया प्रण‌ब मुख़‌र्जी , मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला राज नाथ सिंह और दिल्ली के पुलिस कमिशनर बी एस बसी से मुलाक़ात के लिए वक़्त तलब किया है।

पार्टी ने दावा किया कि 19 साला लड़की के क़तल केस में पुलिस की मुबय्यना लापरवाही के ख़िलाफ़ आनंद प्रभारित पुलिस स्टेशन के बाहर मुज़ाहरा करने वाले पाँच कारकुनों को हिरासत में लिया गया था और वो कल शाम से लापता हैं। पांडे ने चीफ़ मिनिस्टर अरविंद केजरीवाल से उन की रिहायश गाह पर मुलाक़ात के बाद वज़ीर-ए-आज़म पर तन्क़ीद करते हुए कहा कि (नरेंद्र) मोदी जी की पुलिस कल रात मुझे हलाक करने की कोशिश की थी, हम हरगिज़ मरऊब नहीं होंगे, ये गुजरात नहीं है, हम इस लड़ाई को सड़कों पर लाएंगे।

दिलीप पांडे ने इल्ज़ाम आइद किया कि दिल्ली पुलिस की एक बस ने कल रात आप कारकुनों की गिरफ़्तारी के ख़िलाफ़ राजिंदर नगर पुलिस स्टेशन के रूबरू धरने के दौरान उन्हें कुचलने की कोशिश की ताहम कमिशनर बसी ने इस इल्ज़ाम को मुस्तरद कर दिया और कहा कि मैंने अपने सारे कैरीयर ऐसी शिकायत कभी नहीं सुनी।

TOPPOPULARRECENT