Wednesday , September 20 2017
Home / Delhi News / दिल्ली में ख़ानगी कार पोलिंग के लिए ओला एप के इस्तेमाल की इजाज़त

दिल्ली में ख़ानगी कार पोलिंग के लिए ओला एप के इस्तेमाल की इजाज़त

नई दिल्ली: कैब आपरेटर्स ओला ने आज एक कार पोल एप का आग़ाज़ किया। जिससे दिल्ली । एन सी आर के साकिनान को ओला के ख़ुसूसी एप को सवारी के लिये अपनी ख़ानगी कारें इस्तेमाल करने की सहूलत हासिल हो जाएगी। ओला ने अपने एक बयान में कहा कि मुफ़्त दस्तियाब कारपोल , दिल्ली के शहरियों को एक‌ जनवरी 2016 से ख़ानगी गाड़ेव के लिये एक दिन ताक़ और दूसरे दिन जुफ़्त नंबरों की गाड़ियां चलाने से मुताल्लिक़ रियासती हुकूमत के तजुर्बा पर अमलावरी में मदद मिलेगी।

हुकूमत दिल्ली के इस इक़दाम का मक़सद शहर में ट्रैफिक के अज़धाम और आलूदगी पर कंट्रोल करना है। ओला ने कहा कि दिल्ली में इस कारपोल एप के इस्तेमाल कुनुन्दगान को एक ही रास्ते पर सफ़र करने वाले अपने दोस्तों से सड़क पर ट्रैफिक की सूरत-ए-हाल के बारे में मालूमात हासिल कर सकते हैं।

ओला एप पर दस्तियाब फ्रेंड्स लिस्ट , उस के इस्तेमाल कुनुनदों को कस्टमर लिस्ट बनाने का मौक़े फ़राहम करेगी। जिस में दोस्तों को उनके मोबाइल फ़ोन नंबरों के साथ शामिल किया जा सकता है। मेज़बानों अपने दोस्तों के लावा दूसरों को भी ट्रैफिक की सूरत-ए-हाल और सफ़र के बारे में मालूमात फ़राहम कर सकते हैं।

ऊला ने कहा कि नए एप में अपने रास्ते का पता चलाने , गाड़ी चलाने की तफ़सीलात , रोज़ाना 24 घंटे कस्टमर्स कैर स्पोर्ट , हंगामी सूरत-ए-हाल में मदद, किसी नागहानी सूरत-ए-हाल में राबते और दीगर सहूलतें भी दस्तियाब रहेंगी। ओला के हरीफ़ ऊबर ने भी हाल ही में इसी ख़िदमात मुतआरिफ़ करते हुए ख़ानगी कार मालकीयन को अपने प्लेटफार्म के इस्तेमाल के ज़रिया मुसाफ़िरों को सफ़र की सहूलत की पेशकश की इजाज़त दी थी।

TOPPOPULARRECENT