Friday , September 22 2017
Home / India / दिल्ली में ग़ज़ल गुलूकार ग़ुलाम अली का मुजव्वज़ा प्रोग्राम

दिल्ली में ग़ज़ल गुलूकार ग़ुलाम अली का मुजव्वज़ा प्रोग्राम

नई दिल्ली: क़ौमी दार-उल-हकूमत दिल्ली में ग़ज़ल गुलूकार ग़ुलाम अली के प्रोग्राम के मौक़े पर आम आदमी पार्टी अपने अस्करी कारकुनों ( आर्मी आफ़ वर्कर्स ) को मुतय्यन करने में पस-ओ-पेश नहीं करेगी। बशर्तिके हालात उसके मुतक़ाज़ी हूँ। पार्टी के सीनियर लीडर संजय सिंह ने आज ये इत्तेला दी और बताया कि अमन-ओ-क़ानून की बरक़रारी और बग़ैर किसी रुकावट के शोमनाक़द करने की बुनियादी ज़िम्मेदारी दिल्ली पुलिस की है।

चूँकि महाराष्ट्र में देवेंद्र फुड नवीस के ज़ेर-ए-कंट्रोल बी जे पी की पुलिस, दिल्ली में नरेंद्र मोदी की पुलिस और विज़ारत-ए-दाख़िला की सरबराही राजनाथ सिंह कर रहे हैं जोकि दिल्ली में सिक्योरिटी के ज़िम्मेदार हैं। मिस्टर संजय सिंह ने कहा कि ग़ुलाम अली के प्रोग्राम को शायान-ए-शान तरीक़ा पर मुनाक़िद करने के लिए नागुज़ीर हालात में हमारे पार्टी कारकुनों की फ़ौज तलब करली जाएगी और मुजव्विज़ा प्रोग्राम में कोई रख़्ना अंदाज़ी बर्दाश्त नहीं की जाएगी।

आम आदमी पार्टी लीडर का ये तबसेरा ऐसे वक़्त सामने आया है जब शिवसेना ने ये धमकी दी है कि दिल्ली में भी ग़ज़ल गुलूकार ग़ुलाम अली के प्रोग्राम को दरहम-बरहम कर दिया जाएगा जबकि शिवसेना ने गुज़िश्ता हफ़्ते मुंबई और पुणे में ग़ुलाम अली के प्रोग्राम्स मंसूख़ कर देने पर मजबूर कर दिया था।

जिस पर वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ने भी नापसंदीदगी का इज़हार किया। मुंबई के प्रोग्राम की मंसूख़ी के बाद दिल्ली हुकूमत ने क़ौमी दार-उल-हकूमत में ग़ुलाम अली को फ़न का मुज़ाहरा करने के लिए मदऊ किया था और उन्होंने माह दिसम्बर में प्रोग्राम पेश करने से इत्तेफ़ाक़ कर लिया है।

TOPPOPULARRECENT