Saturday , August 19 2017
Home / Mumbai / दिल वाले और बाजी राव‌ मस्तानी के ख़िलाफ़ एहतेजाज

दिल वाले और बाजी राव‌ मस्तानी के ख़िलाफ़ एहतेजाज

मुंबई:बाली वुड बादशाह शाहरुख ख़ान की फ़िल्म दिल वाले की नुमाइश के ख़िलाफ़ दाएं बाज़ू की सख़्त-गीर हिंदू तन्ज़ीमों के कारकुनों ने मुंबई और मध्य प्रदेश के कई सिनेमा घरों के रूबरू एहतेजाजी मुज़ाहरा किया। इस दौरान बी जे पी कारकुनों ने फ़िल्म बाजी राव‌ मस्तानी की नुमाइश के ख़िलाफ़ पूणे में एहतेजाजी मुज़ाहिरे करते हुए इस फ़िल्म में तारीख़ को मसख़ करने का इल्ज़ाम आइद किया।

पूणे में बी जे पी कारकुनों ने बाजी राव‌ मस्तानी की कहानी में पेशवा दूर हुक्मरानी से मुताल्लिक़ तारीख़ को मसख़ करने का इल्ज़ाम आइद किया। जिसके बाद सिटी प्राईड सिनेमा घर में संजयलीला भंसाली की इस फ़िल्म के तमाम शोज़ मंसूख़ कर दिए गए। मुंबई के दादर माल में ज़बरदस्ती घुसने वाले हिंदू सेना के पाँच कारकुनों को हिरासत में ले लिया गया।

जिन्होंने रोहितष़्ट्टि की फ़िल्म दिल वाले की नुमाइश को रोक देने की धमकी दी थी। इस फ़िल्म के अहम अदाकारों में शाहरुख के अलावा काजोल और वरूण धवन शामिल हैं। अदम रवादारी से मुताल्लिक़ शाहरुख ख़ान के हालिया रिमार्कस के तनाज़ुर में हिंदू सेना के कारकुन शाहरुख ख़ां मुर्दा बाद के नारे लगाए।

मध्य प्रदेश के तीन बड़े शहरों भोपाल , इंदौर और जबलपूर के अलावा कई अज़ला में भी दिल वाले की नुमाइश के ख़िलाफ़ एहतेजाजी मुज़ाहिरे किए गए। ताहम ग्वालयार में इस फ़िल्म की नुमाइश पुरअमन अंदाज़ में जारी रही।

TOPPOPULARRECENT