Monday , October 23 2017
Home / Hyderabad News / दीवाली त्यौहार तक तेलंगाना की तशकील का फ़ैसला मुतवक़्क़े

दीवाली त्यौहार तक तेलंगाना की तशकील का फ़ैसला मुतवक़्क़े

हैदराबाद, 13 अक्तूबर (सियासत न्यूज़) रियास्ती वज़ीर हैंडलूम-ओ-टेक्सटाइल डाक्टर शंकर राव ने दीवाली तक अलहदा तेलंगाना रियासत की तशकील का ऐलान होने की तवक़्क़ो ज़ाहिर की है।

हैदराबाद, 13 अक्तूबर (सियासत न्यूज़) रियास्ती वज़ीर हैंडलूम-ओ-टेक्सटाइल डाक्टर शंकर राव ने दीवाली तक अलहदा तेलंगाना रियासत की तशकील का ऐलान होने की तवक़्क़ो ज़ाहिर की है।

तेलंगाना के मौजूदा वुज़रा की ख़ामोशी पर सवालात करने वाले साबिक़ वुज़रा मिस्टर के वेंकट रेड्डी और मिस्टर जय कृष्णा राव से उन्हों ने सवाल किया कि इन लोगों ने अपने दौर-ए-वज़ारत मैं तेलंगाना के लिए क्या किया?

आज सी एल पी ऑफ़िस असैंबली में प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए डाक्टर शंकर राव ने कहा कि तेलंगाना की वो भरपूर ताईद करते हैं और अलहदा तेलंगाना रियासत के लिए इस्तीफा भी दे चुके हैं।

पार्टी हाईकमान फ़ैसला करने के लिए तेलंगाना पर संजीदगी से ग़ौर कर रही हैं। मुख़्तसर अर्सा में तवक़्क़ुआत से ज़्यादा कोर कमेटी के इजलास में ग़ौर-ओ-ख़ौज़ किया गया हैं।

उन्हें बावसूक़ ज़राए से पता चला है कि पार्टी सदर मिसिज़ सोनीया गांधी 9 दिसंबर को तलंगाना के अवाम से किए गए वाअदा को पूरा करने के मुआमले में अटल हैं।

फिर कोई मसाइल पैदा ना हो, इस के लिए तमाम क़ाइदीन को एतिमाद में लिया जा रहा हैं। उन्हें जहां तक इत्तिला है दीवाली तक फ़ैसला हो जाएगा।

रियास्ती वज़ीर हैंडलूम-ओ-टेक्सटाइल ने कहा कि आम हड़ताल से आम अफ़राद को मुश्किलात हो रही हैं, तालीम, सेहत और बर्क़ी शोबा के साथ ट्रांसपोर्ट निज़ाम को इस्तिस्ना-ए-देने की ज़रूरत हैं।

15 ता 17 अक्तूबर रेल रोको एहतिजाज की जो अपील की गई हैं, इस से भी दस्त बर्दारी इख़तियार की जाये । अवाम को तकलीफ़ पहुंचाए बगै़र पुरअमन आम हड़ताल मुनज़्ज़म करने की ज़रूरत हैं।

उन्हों ने तेलंगाना रियासत की तशकील के लिए पार्टी और हुकूमत पर दबाव डालने के लिए वज़ारत से इस्तीफा देने वाले मिस्टर के वेंकट रेड्डी और मिस्टर जय कृष्णा राव की जानिब से तलंगाना के मौजूदा वुज़रा पर तन्क़ीद करने पर सख़्त एतराज़ किया और तेलंगाना के अवाम को उन लोगों से वज़ाहत तलबी का मश्वरा दिया।

उन्हों ने कहा कि हम अपनी आख़िरी सांस तक बदउनवानीयों के ख़िलाफ़ अपनी आवाज़ बुलंद करते रहेंगे ।

TOPPOPULARRECENT