Friday , September 22 2017
Home / AP/Telangana / दुखती रग पर हाथ रखने से वुज़रा भड़क उठे:कोदंदराम

दुखती रग पर हाथ रखने से वुज़रा भड़क उठे:कोदंदराम

हैदराबाद 08 जून: सदर नशीन तेलंगाना पोलीटिक्ल जवाइंट एक्शण कमेटी प्रोफेसर कोदंदराम ने उन पर मुख़्तलिफ़ गोशों वुज़रा, अरकाने असेंबली-ओ-दुसरे टीआरएस क़ाइदीन की तरफ से की जाने वाली तन्क़ीदों पर अपने रद्द-ए-अमल का इज़हार किया और उन्हें (वुज़रा अरकाने असेंबली-ओ-दुसरे गोशों से) वाज़िह तौर पर कहा कि तेलंगाना पोलीटिक्ल जवाइंट एक्शण कमेटी कोई सियासी तंज़ीम या इदारा नहीं है बल्कि अवाम की बेहतरी के लिए काम करने वाली तंज़ीम का नाम तेलंगाना पोलीटिक्ल जवाइंट एक्शण कमेटी है।

कोदंदराम ने दुखती रग पर हाथ रखने के साथ ही भड़क उठने वाले बाज़ वुज़रा, अरकाने असेंबली-ओ-टीआरएस क़ाइदीन को याद दिलाया कि तेलंगाना जद्द-ओ-जहद के दौरान तेलंगाना की मुख़ालिफ़त करने वाली सियासी जमातों को एक मर्कज़-ओ-प्लेटफार्म पर एखटा करने का एज़ाज़ तेलंगाना पोलीटिक्ल जवाइंट एक्शण कमेटी को ही हासिल है और आज भी सियासी वाबस्तगी अवाम की तरक़्क़ी-ओ-बेहतरी के लिए ही तेलंगाना पोलीटिक्ल जवाइंट एक्शण कमेटी इक़दामात करेगी।

उन्होंने कहा कि अवामी तरक़्क़ी ही तेलंगाना पोलीटिक्ल जवाइंट एक्शण कमेटी का अहम मक़सद है। कोदंदराम ने कहा कि उन्हें किसी सियासी जमात के ज़रीये मक़बूलियत हासिल नहीं हुई बल्के अवाम के ज़रीये ही मक़बूलियत और शिनाख़्त हासिल हुई है लिहाज़ा वो अवाम को कभी फ़रामोश नहीं करेंगे।

TOPPOPULARRECENT