Wednesday , October 18 2017
Home / World / दुनिया नई सर्द जंग के दहाने पर – गोरबाचोफ़

दुनिया नई सर्द जंग के दहाने पर – गोरबाचोफ़

बड़ी आलमी ताक़तों के दरमयान कशीदगियों ने इस दुनिया को नई सर्द जंग से क़रीबतर ला दिया है, साबिक़ सोवीयत लीडर मीख़ाइल एस गोरबाचोफ़ ने ये तास्सुर ज़ाहिर किया है। 83 साला साबिक़ हुक्मरान ने मग़रिब बिलख़सूस अमरीका को मौरिदे इल्ज़ाम ठहराया कि

बड़ी आलमी ताक़तों के दरमयान कशीदगियों ने इस दुनिया को नई सर्द जंग से क़रीबतर ला दिया है, साबिक़ सोवीयत लीडर मीख़ाइल एस गोरबाचोफ़ ने ये तास्सुर ज़ाहिर किया है। 83 साला साबिक़ हुक्मरान ने मग़रिब बिलख़सूस अमरीका को मौरिदे इल्ज़ाम ठहराया कि रुबा सदी क़ब्ल सोवीयत यूनीयन के बिखराव और कम्यूनिस्ट बलॉक की तहलील के बाद फ़ातिहाना जज़्बा को प्रवान चढ़ाया।

उन्हों ने कहा कि इस का नतीजा जुज़वी तौर पर इस अमर में देखा जा सकता है कि आलमी ताक़तें युगोसलावीया, मशरिक़े वुस्ता और माज़ी क़रीब में यूक्रेन के तनाज़आत के सद्दे बाब या उन की यक्सूई से क़ासिर रही हैं।

ये दुनिया एक नई सर्द जंग के दहाने पर खड़ी है। बाअज़ तो ये तक कह रहे हैं ये जंग पहले ही शुरू हो चुकी है, गोरबाचोफ़ ने इस ईवेंट में ये बात कही जो दीवार बर्लिन गिराने के 25 साल की तकमील के मौक़ा पर इस शहर की अलामत ब्रान्डर बर्ग गेट के क़रीब मुनाक़िद किया गया।

TOPPOPULARRECENT