Saturday , October 21 2017
Home / Islami Duniya / दुबई में 6.8 मिलयन डॉलर्स से माहौलियात दोस्त मस्जिद की तामीर

दुबई में 6.8 मिलयन डॉलर्स से माहौलियात दोस्त मस्जिद की तामीर

मुत्तहदा अरब इमारात के शहर दुबई में 6.8 मिलयन डॉलर्स की लागत से एक माहौलयात दोस्त वसीअ-ओ-अरीज़ और ख़ूबसूरत मस्जिद तामीर की गई है जिसे एक बार देखने के बाद बार बार देखने को जी चाहता है। इन मसाजिद में मुस्लियों के लिए तमाम सहूलतें फ़राह

मुत्तहदा अरब इमारात के शहर दुबई में 6.8 मिलयन डॉलर्स की लागत से एक माहौलयात दोस्त वसीअ-ओ-अरीज़ और ख़ूबसूरत मस्जिद तामीर की गई है जिसे एक बार देखने के बाद बार बार देखने को जी चाहता है। इन मसाजिद में मुस्लियों के लिए तमाम सहूलतें फ़राहम की गईं हैं अर कंडीशन सिस्टम से लेकर ज़ईफ़ (बूडे) मुस्लियों के लिए व्हेल चियर्स, कुर्सियां और ख़वातीन के लिए अलैहदा गोशे इन मसाजिद की ख़ुसूसीयात में शामिल हैं।

फ़न तामीर की शाहकार इन मसाजिद को योरोपी सय्याह बड़े ही हैरत-ओ-इस्तिजाब से देखते हैं। यहां तक कि बाअज़ मस्जिद में दाख़िल होकर फ़नतामीर का गहराई से जायज़ा भी लेते हैं और जब मोज़न अज़ान देता है फिर जमात खड़ी होती है तो बाअज़ ख़ुशनसीब सय्याहों के दिलों में ईमान जाग उठता है और वो कलिमा शहादत पढ़ कर दामन इस्लाम में पनाह ले लेते हैं इस तरह के कई वाक़ियात दुबई, अबूज़हबी, शारजा, उम्मान , रास अलख़ीमा, फ़जीरा और उम उलक़ोइन में पेश आचुके हैं।

अबूज़हबी की शेख़ ज़ाइद मस्जिद फ़न तामीर और रकबा के लिहाज़ से सारी दुनिया में मर्कज़ तवज्जा बनी हुई है। इसी तरह दुबई की कई मसाजिद का शुमार ख़लीज की ख़ूबसूरत मसाजिद में होता है। सब से अहम बात ये है कि इन मसाजिद की तामीर में इमारात के हुक्मराँ माहौलियात को एहमीयत देते हैं । (सियासत क़तर एडीशन से )

TOPPOPULARRECENT